:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 vi vurderer og legge en helgetur til island, om vi reiser uten barn eller en uke om vi reiser med. for om vi noen gang skal reise dit så må nå være det beste tidspunktet. noen som har vært der?
Jenny-penny Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Vært i Reykjavik:) helt fantastisk og annerledes. Litt trolsk og mystisk, bra shopping. anbefales på det sterkeste. Skal se om jeg finner det hotellet vi bodde på!
Fluffymum Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Ja, har vært der mange ganger, hvor gamle er barna? Tror jeg skulle reist uten jeg, mye å se å gjøre, men kanskje ikke veldig mye gøy for barna. På en langhelg får du med deg de mest kjente tingene! Gled deg:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2009 det blir i tilfellet bare et barn, min sønn på 2 år. han kan jo være hos pappaen sin en helg. så vi kan fritt velge og reise alene eller med han. jeg håper det blir noe av. for island høres ut som et veldig spennede reisemål :-)
våken_om_natta Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Hvilke flyselskaper som flyr dit egentlig?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2009 sas flyt dit ihvertfall. de hadde 1000 kr per pers vær vei mitt i juni...
Fluffymum Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 icelandair.no og sas.no, får billige pakketurer nå. Har bodd noen ganger på dette hotellet jeg: http://www.centerhotels.com/content/view/17/33/ billig, enkel frokost, sentralt, rent og pent. Dere må få med dere blå lagunen, www.bluelagoon.com, gullfoss og geysir, typiske turistmål, men verdt å se. Veldig koselig midtby, nattlivet er også verdt å være med på.
Klar Som Et Egg Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Også en tur med Supertrucks :-) SVÆRE biler som kjører "offroad"... humpete og bumpete.. og veldig moro.-.. kanskje ikke ideelt hvis barna er små da...
Jenny-penny Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 http://www.hotell.com/hotell-island/hotell-reykjavik/hilton-reykjavik-nordica/ Her bodde vi:) supert hotell!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 17. februar 2009 det så veldig koselig ut :-) overaskende billig og reise dit egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå