Gå til innhold

helgetur til island. noen som har vært der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi vurderer og legge en helgetur til island, om vi reiser uten barn eller en uke om vi reiser med. for om vi noen gang skal reise dit så må nå være det beste tidspunktet.

noen som har vært der?

Skrevet

Vært i Reykjavik:) helt fantastisk og annerledes. Litt trolsk og mystisk, bra shopping. anbefales på det sterkeste. Skal se om jeg finner det hotellet vi bodde på!

Skrevet

Ja, har vært der mange ganger, hvor gamle er barna? Tror jeg skulle reist uten jeg, mye å se å gjøre, men kanskje ikke veldig mye gøy for barna. På en langhelg får du med deg de mest kjente tingene! Gled deg:)

Skrevet

det blir i tilfellet bare et barn, min sønn på 2 år. han kan jo være hos pappaen sin en helg. så vi kan fritt velge og reise alene eller med han.

jeg håper det blir noe av. for island høres ut som et veldig spennede reisemål :-)

Skrevet

Hvilke flyselskaper som flyr dit egentlig?

Skrevet

sas flyt dit ihvertfall. de hadde 1000 kr per pers vær vei mitt i juni...

Skrevet

icelandair.no og sas.no, får billige pakketurer nå. Har bodd noen ganger på dette hotellet jeg: http://www.centerhotels.com/content/view/17/33/ billig, enkel frokost, sentralt, rent og pent. Dere må få med dere blå lagunen, www.bluelagoon.com, gullfoss og geysir, typiske turistmål, men verdt å se. Veldig koselig midtby, nattlivet er også verdt å være med på.

Skrevet

Også en tur med Supertrucks :-) SVÆRE biler som kjører "offroad"... humpete og bumpete.. og veldig moro.-.. kanskje ikke ideelt hvis barna er små da...

Skrevet

det så veldig koselig ut :-)

overaskende billig og reise dit egentlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...