Gå til innhold

Modne damer i Bergen!

På'n igjen!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! Jeg begynte å arrangere det, men kunne ikke møte opp selv da min sønn var syk. Det var visst ikke stort oppmøte, sikkert grunnet snøværet. Men dersom du er sykmeldt som jeg har blitt, så kan vi jo møtes på dagtid. Merker at det er tungt å være sykmeldt når alle andre er på jobb. (er ikke vant til det), så jeg sier igjen:. Om du kan møtes på dagtid, så er jeg med. Om ikke, så kan vi jo prøve å arrangere et møte til. Mulig at mange ikke er helt der ennå, kanskje mange jobber ennå, og ikke merker behovet så sterkt? Vet bare at i tillegg til babyen, familien og trening, så trenger jeg et nettverk av nye venner som er samme situasjon. Så jeg vil prøve å få kontakt med "modne" damer i Bergen. Kanskje vi kan starte og flere melder seg på etterhvert?

Hei igjen!

Jeg er delvis sykmeldt, så jeg har anledning til å møtes på dagtid av og til, selv om jeg oftere jobber kortere dager heller enn å ta fri en hel dag. Men jeg bestemmer selv, så det kan ordnes! Føler også behov for et større nettverk her i Bergen, selv om dagene raser av gårde når man har familie! Uansett er det iallefall veldig hyggelig å kunne treffes når man er i permisjon. Forrige gang var jeg med i en barselgruppe med jenter som var langt yngre enn meg, så selv om det var hyggelig ble det ikke til at vi holdt kontakten i særlig grad i ettertid. Du kunne jo sende meg en pm, anneli, så kunne vi starte med å bli litt bedre kjent på den måten?

• 2 uker senere...

Hei !

Jeg var også en av dem som svarte før jul, men som ikke hadde anledning på det aktuelle tidspunktet pga jobbreise.

I morgen starter permisjonen min, så nå har jeg anledning både på dag-og kveldstid !

Blir gjerne med på treff ! Jeg har termin 31.mars.

Hva med å møtes på kafè en gang i denne eller neste uke ?

Eller har dere allerede etablert kontakt ?

Har vært stille fra anneli, så jeg vet ikke helt om hun fremdeles er interessert i å møtes. Men jeg kan gjerne møtes på dagtid i neste uke. Sliter med en seig forkjølelse som ikke vil gå over, og har tenkt å bare slappe av denne uka! Hva med å møtes i begynnelsen av neste uke, mandag el tirsdag? I tolvtiden? Jeg er så lite på kafè uten barn at jeg har få forslag til treffsteder, men cafè opera synes jeg er helt OK. Blir vi flere er jo det bare hyggelig!

Hei! Endelig et livstegn fra anneli :-) Har vært på lang lang reise og måtte bruke noen dager på å ta meg inn igjen, jetlag!. Men neste uke kan jeg også være med å møtes. Jeg er delvis sykmeldt og kan møtes på dagtid tirsdag, torsdag og fredag. De to andre dagene må det bli ettermiddag for meg. Vet heller ikke hvordan man sender PM her inne Men tirsdag passer supert for meg. Gjerne i tolvtiden.

Gleder meg!

Annonse

Da spikrer vi treff tirsdag kl 12! Jeg går bort fra mitt opprinnelige forslag om cafè opera, og foreslår aroma i Vetrlidsallmenningen (nedenfor Fløybanen) istedet. Kan godt legge det ut på BIM-treff! Så får dere evt komme med forslag til andre steder dersom dere har noe bedre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...