Gå til innhold

Vanskeligere sammen med mamma enn med pappa - flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å høre at det finnes flere småtroll som er vanskeligere når de er sammen med mamma enn med pappa. Jenta vår krever mye mer av meg enn pappa (vil ikke leke alene når jeg er der feks), hun sutrer/maser mer og blir lettere sint.

Vet ikke hva det kommer av, sikkert at vi har vært mest sammen, og at jeg er mer oppmerksom på henne og kanskje litt mer ettergivende enn pappaen. Men jeg tar jammen kampene jeg også, hun får ikke alt som hun vil av meg heller, så jeg synes det er litt urettferdig at det er sånn.

Vet jo at mange venninner sier at det er sånn hos dem også, men trenger å høre det fra flere...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er definitivt flere....:)

Skrevet

Samme her... Når far i huset er alene med henne, tasser hun rundt for seg selv og leker (samme hos dagmammaen), men når jeg er hjemme... Mas og mas, jeg kan ikke gå på do alene en gang uten at hun står og hyler utenfor dodøra..

Samme med levering hos dagmammaen, hun gråter helt fortvilet når jeg leverer og skal gå, mens hun er blid som en sol når pappa leverer...

Det er vel naturlig at de er litt mammadalter i den alderen? + at jeg må vel skylde meg selv, siden jeg tar meg av det meste med henne når vi er hjemme alle tre.

Skrevet

Ja, det er flere ja!!! Pappan er en slags Gud som gjør som jenta vil..mens mamma er mer en sånn derre "satan" som setter grenser ;)

Skrevet

JA!

Men pappaen får ikke gjøre noe som helst heller da.. bare mamma mamma..

Skrevet

hei :)

her er det omvendt med gutten våres.. bare sutring og masing når pappa er hjemme... om å sitte ved siden av leke og div...

men det kan også være for at jeg ikke har orket å sitte på gulvet lange tider av gangen og drive med den herjingen som pappa gjør (høy gravid)

også kanskje litt fordi de er gutter begge to??

*klem'

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...