Tuppelura08 og Dada02 Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Snuppa på 3 måneder hadde endelig begynnt å roe seg etter uker med urolige kvelder ( skriking, bæring, skring osvosv ). Sovnet rundt halv åtte/åtte og våkner 2 ganger for pupp før vi stod opp rundt klokken syv. Nå de siste dagene har det startet igjen. Hun skriker når hun skal legge seg og det er vanskelig å roe henne. Det har startet på dagtid også. Da jeg skulle legge henne for den første duppen i dag så hylskrek hun og hun sovnet ved puppen ( dette har aldri vært nødvendig før ) Hun våknet hver andre time i natt for å få mat og har stort sett hatt puppen i munnen siden vi stod opp i morges ( utenom nå når hun sover da... ) Noen som vet hva det kan være? Hun har hendene veldig mye i munnen og sikler veeldig mye. Da jeg skulle kjenne på gommene med en finger tygde hun febrilsk på den. Kan det være tenner?? Synest det er veldig tidlig i så fall...?
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Du skal ikke se bort ifra at det er tenner som plager henne. Det begynner jo å klø en god stund før de bryter gjennom. Har du prøvd med dentinox på gommene? Kan være verdt et forsøk. Håper det ordner seg!
Lotta med novembergutt Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Gutten min på 3,5 mnd har holdt på sånn i to uker nå. Sikler masse og biter litt smådesperat på alt han får tak i. Men jeg ser ingen tenner enda :\ Det kan jo være økedager jenta di har? Om hun er urolig og helst vil ammes hele tiden ... Eller kanskje hun er overtrøtt når du prøver å legge henne? Men da burde hun jo ikke våknet så mange ganger på natten. Men nå tror jeg også det er sånn at når de er 3 mnd så lærer de veldig mye nytt, og det skjer mange nye koblinger i hjernen - noe som kan påvirke babyene. Kanskje det rett og slett er det? Dette ble bare synsing fra min side, ikke godt å vite hva som plager de små ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå