Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 17. februar 2009 #1 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg lager en liten skravletråd for oss jeg Vi trenger en plass å dytte hverandre framover og oppover hvis vi treffer noen bakker på veien,eller når panikken tar oss... Som jeg sa til MammatilLeander (Tror jeg snart kaller deg Lea ;P ) så er formen min veldig bra... Jeg er like like kvelm nå som da jeg gikk med prinsessen min for 3 år siden...Bortsett fra når folk har røykt og kommer bort til meg etterpå. Gruuusomt...! -Og jeg som hadde stor-røykt selv i 20 år da jeg sluttet den gang jeg gikk gravid.... I går fikk jeg meg sykemelding 60%,slik at jeg kun jobber 2 dager i uken... Skal se om det går bra. Jeg er jo ikke dårlig,men jobben min er veldig stillesittende i mange forskjellige rare statiske stillinger,- med vridning hele tiden... Vil ikke at sittestillingene mine skal slite på noe som helst inni her... I dag skal jeg opp til min forrige jordmor og hente en henvisning til en spesialist...Jeg er vel noenlunde under habituell abort etterhvert, så veldig fint å få litt oppfølging. Om han sier 100% sykemelding så lyer jeg,men jeg håper jeg slipper det. Såh, hvordan står det til med dere? Hvor gamle er dere forresten? *Nysgjerrig* Jeg er den nette alder av 35 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/
Lillypia Skrevet 17. februar 2009 #2 Del Skrevet 17. februar 2009 Kjekt med egen skravletråd da! Høres veldig fornuftig ut med sykemelding, slipper du og slite deg helt ut også! Jeg jobber i 100% og kjenner det tar på, men går bare i vikariat foreløpig så må vel ta det jeg kan få...... Jeg skal snart bestille meg en legetime nå og krysse fingrene for at jeg kan få en tidlig ul rundt den tiden fosteret døde sist(uke 8-9). Håper det går greit, men merker jeg gruer meg litt til å ringe. Da blir det liksom så mye mer virkelig...... Men formen min er fin, merker fint lite til graviditeten ennå, og hadde også et kjempefint svangerskap da jeg gikk med datteren min! Håper å være like heldig denne gang! Jeg er 24 jeg da:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139660635
mammatilleander ogPatrick Skrevet 17. februar 2009 #3 Del Skrevet 17. februar 2009 kall meg lea dere;) litt enklere enn mitt lange nick:) supert med en skravletråd:) jeg er ikke sykemeldt enda, så vidt jeg tørr ringe legen, er så redd en test hos legen skal vise negativ... jeg var sykemeldt med leander på 2år, da jeg gikk med han... så var jeg sykemeldt med den jeg mistet, men jeg håper å holde meg i jobb en stund nå.. eneste problemet er at jeg jobber natt og det sies jo at det ikke er så bra... :S er så glad for å være gravid igjen:) jeg skal ringe jordmor i morgen:) så får vi se hva hun foreslår i forhold til tidlig ultralyd osv... var hun som sendte meg inn da jeg hadde dårlig følelse sist.. denne gangen har jeg bedre følelse da:) jeg er forresten straks 25år:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139661182
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 17. februar 2009 Hehe, jeg må si jeg kjenner meg litt igjen da... Hvis jeg ikke ringer legen så kan ikke noe gå gale... På en måte.... For hvis jeg ringer ham så blir alt virkelig og jeg begynner å få for mye håp etc..... Joda, det høres ut som meg. Jeg skulle jo til utredning forrige gang men hentet ikke skjemaene og bestilte ikke time.... For da er det jo ikke noe gale... Hehe,jeg er fornektelsens dronning til tider.... Jeg nevnte for gubbem isted at om det nå går gale igjen så skal jeg komme meg på utredning. Man skal liksom ikke prøve videre mens utredningen foregår såvidt jeg har skjønt... Men jeg er 35 år nå og syns jeg burde prøve vegg i mellom nå jeg .... Svangerskapene blir ikke lettere med alderen... Jeg ringte spesialisten i dag...Som var bortreist. Fikk time om litt over en måned, 19nde mars.... Prøvde å spørre hun jeg snakket med til råds,men hun var det mest snurpete jeg har snakket med på lenge. Jeg begynte setningen med: "Jeg bare lurer på" og hun avbrøt meg med at hun ikke kunne hjelpe meg med noe som helst og jeg måtte ta det opp med legen min. Samt at hun lurte på hvorfor jeg ringte. Jeg sa at jeg hadde mistet 3 ganger før og var gravid igjen..."Hva mener du vi kan hjelpe med da??"... Gjett om jeg ble usikker. Nå har jeg ringt privatlegen jeg har brukt de andre gangene... Han er fantastisk. Dyr,men fantastisk.... Så kan jeg spørre ham om ting. Jeg lurer jo på om jeg burde gå ut i 100% sykemelding, jeg aner ikke om jeg bør avstå fra sex etc... Og har ingen å spørre... Nå maser jeg Skal gi meg ;P Nattarbeid er ikke bra nei.... Kanskje 100% sykemelding kunne være på sin plass? Men ikke vet jeg. Jeg er som en nybegynner igjen nå som jeg ikke kommer meg forbi uke 8... Begge SAene har skjedd i 6te uke da,- så jeg gå en nervepirrende uke i møte. Skifter vel til 6te i morgen tror jeg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139662358
mammatilleander ogPatrick Skrevet 18. februar 2009 #5 Del Skrevet 18. februar 2009 jeg syns det var veldig lenge til med 19 mars, hvorfor ikke før??? jeg blir litt gal av helsevesnet, jeg måtte krangle meg til å få utskrapning da jeg mistet engelen, og ble møtt med null forståelse fra sykehusetsside, jeg fikk beskjed om at sex ikke var farlig når man gikk gravid.. jeg veit ei venninne av meg som mistet 2 ganger fikk full sykemelding 4 første mnd av det svangerskapet hun er i nå, og denne gangen går det kjempe flott:engelen hadde død i uke åtte så før dette kommer jeg nok til å være ganske bekymret. jeg håper virkelig det går bra for deg denne gangen uglemamma... krysser fingrene for oss alle tre:) eh eller seks hvis vi tenker på dem inni magen også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139663224
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 19. februar 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg tror vi vil bestille privat ul før 19. mars hos privatlegen jeg har gått til før... Tror jeg. Jeg ble så nøye fulgt med på av ham forrige gang, fikk masse ULer,- dvs, betalte for masse ULer, men til veldig rabatt...Men det gikk jo gale likevel....Så nå er jeg skeptisk til UL igrunnen. Sist jeg mistet var jo dagen etter jeg hadde sett et bankende hjerte inni der,- og dermed trodde jeg var trygg.... Tidligere har jeg som sagt mistet mellom uke 5 og 7, ellers en BO oppdaget i uke 8... Nåe jeg skal til timen min 19 mars er jeg jo evt ca i uke 10 og over min personlige kneik. Syns det var veldig kjipt at jeg ikke fikk snakket med andre en en veldig kort og sur kontordame som nektet å gi meg noe som helst råd... Vitsen var jo at jeg skulle få råd å vink for å få meg forbi kneiken min. Heldigvid har jeg en fastlege som skriver ut sykemelding uten å trenger time først engang, så han reddet meg. Jeg føler meg mer sikker nå med sykemeldingen... Jeg må avstå fra sex så lenge Buh.... Gubben klager over at det må være noe med de derre feromonenene, for han må tafse på meg hele tiden i det siste og syns det er skikkelig kjipt å måtte holde fingrene av fatet ;P ) Privatlegen min (Stakkars,mange å holde greie på her.... Altså- Fastlege, jordmor,spesialist og privatlege...Det er hele gjengen ;P ),som har gitt meg crinone og albyl-e, har også gitt meg resept på en greie til...Noe betennelsesdempende som skal svekke immunforsvaret mitt. Jeg er litt skeptisk til alle disse medikamentene, men får vel bare bite det i meg. Klarer det jo ihvertfall ikke uten ser det ut til. Gubben er skeptisk også. Han er redd for at disse medikamentene kan hjelpe kroppen min å beholde en spire som egentlig ikke var ment til å overleve. Hans største skrekk er å skulle få et psykisk/fysisk utviklingshemmet barn... Ikke for at han ikke kunne vært kjempeflink til å ta vare på et, men syns det er en så trist skjebne. Tanken streifer meg jo...Om medisinen kan gjøre sjansen større for at man beholder litt hmmmm... svakere spirer på en måte. Har dere gjort dere noen tanker om slikt? Nei, nå tar jeg meg litt søvn til. Opp tidlig med gubbe og barn klokken syv,- men nå har jo de dratt. Da kan jeg legge meg litt til ;P Mmmmmm. Rapport forresten: So far so good, ingen spotting, ingen vondt, og har nok graviditets-symptomer til å føle meg relativt trygg. *Knock on wood* Tilogmed nesten tendens til litt morgenkvalme før jeg har fått i meg en clementin 2 dager på rad nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139669358
Lillypia Skrevet 21. februar 2009 #7 Del Skrevet 21. februar 2009 jeg er generelt skeptisk til alle medikamenter jeg da, men hvis legen mener du bør ta det så kan det jo hende det er lurt. Du får vel kanskje en tidlig ul og da ser du vel om noe er galt kanskje? er ikke helt inne på sånt jeg da.....men veldig glad for å se at formen er fin og litt tegn på graviditeten også her er også formen fin, men hele gjengen har vært slått ut med magevirus en stund nå så ganske sliten.... mante meg opp hele forrige uke for å bestille legetime,men ikke kommet så langt ennå...... God lørdagskveld!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139684062
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 22. februar 2009 Takk takk...Håper din var koselig. Her begynte prinsessen å kaste opp natt til lørdag, så da var det ingen søvn, vi var begge dårlig i går men i dag ser det lysere ut Hun har feber fortsatt men er i bedre humør,heldigvis. Jeg er veldig skeptisk til medisiner også...Men prøver det jeg kan... Det værste er vel at det går vannkopper på barnehagen til småen, jeg går på immunforsvar-svekkende medisin og har ikke hatt vannkopper før. Jaja, får håpe vi slipper unna Jeg syns ul er skummelt. Har fått så kjipe beskjeder de siste gangene jeg har tatt ul,så det er nesten som jeg ikke tør (Selv om jeg vet at det selvsagt ikke er ul'ens feil) Skal manne meg opp til å ta om en ukes tid. Mandag eller noe... Kanskje fredag? Da er jeg 6+ noe... Kanskje vi kan se hjerteslag? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139688415
mammatilleander ogPatrick Skrevet 22. februar 2009 #9 Del Skrevet 22. februar 2009 selv om man skal ha respekt for medikamenter, så får vi bare håpe legen gjør rett i det:) ja UL ja, jeg er drit nervøs, var så vondt å få beskjd om at babyen var død sist.. jeg skal til jordmor i morgen, blir nok sykemeldt, å jobbe natt er jo ikke akkurat bra med spire i magen... jeg har en del ubehag nedre del av magen, mange snakker om mensenmurring,men jeg veit ikke åssen det kjennes ut.. noen som kan forklare meg det:)?? jeg er stortsett nervøs døgnet rundt, enda jeg prøver å ro meg ned... har hatt litt lys lys rosa utflod, ikke mye bare så vidt på papiret ved toalettbesøk, ja for det gjorde meg jo mindre engstelig, eh not.. i tillegg har jeg masse strekk og stikkinger i magen, men det hadde jeg med guttungen og... får bare krysse fingrene for at spirene vokser godt i magene våre.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139688993
mammatilleander ogPatrick Skrevet 22. februar 2009 #10 Del Skrevet 22. februar 2009 forresten, håper virkelig du slipper unna vannkopper uglemamma og at dere blir friske:) kjedelig å være syke mens man er gravid, det er jo i seg selv tøft å gå gravid.. god bedring dere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139689006
Lillypia Skrevet 22. februar 2009 #11 Del Skrevet 22. februar 2009 huff, skjønner du ikke blir mindre nervøs med det lille blodet nei..... men kan jo komme av mye det da! Håper virkelig ikke jeg skla gå i 9mnd og være nervøs denne gang. Hadde gledet meg til å nyte svangerskapet! Gruer meg litt til ul jeg også, forrige ul-opplevelse var jo ikke akkurat så kjekk:( men samtidlig tror jeg at jeg kan slappe av litt mer dersom jeg får se et bankende hjerte der..... Har også hatt spysyk jente nå uglemamma. Har holdt på til og fra nå i 1.5 uke men er endelig frisk igjen nå. Jeg sliter også litt med magen av samme grunn....kjipt:( Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139689475
mammatilleander ogPatrick Skrevet 22. februar 2009 #12 Del Skrevet 22. februar 2009 tror og håper at hvisjeg bare får se at alt er bra med lille spiren så skal det gå bra.. er for min del ingenting som sier at jeg skal ha større sjans for å miste igjen, men tankene ligger der, hele tiden... jeg håååper og håååper.... håper for dere også.. blir noen spennende uker fremover... skal heldigvis til jordmor i morgen, så da blir jeg sikkert litt roligere... tidlig på dagen er det og, klokka 8:) gleder meg så veldig til et lite nurk til, gutten vår erså opptatte av babyer, så håper han blir det når han blir storebror og:) jeg må bare tenke positivt... vi får prøve å holde hverandre oppe:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139689584
Lillypia Skrevet 22. februar 2009 #13 Del Skrevet 22. februar 2009 Lykke til hos jordmora da:) du får komme inn her og oppdatere etterpå Hvor gammel er din lille leander? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139690868
mammatilleander ogPatrick Skrevet 23. februar 2009 #14 Del Skrevet 23. februar 2009 hei hei i dag har jeg både vært hos jordmor og hos legen, så da har jeg fått konstatert graviditeten og blitt aktivt sykemeldt, så da slipper jeg å gå natt fremover.. var godt å snakke med jordmora, hun virket positiv så får bare tro det går bra denne gangen, er litt lettere til sins i dag, har ikke så mye strekk i magen og brystene er begynt å bli ømme, fikk ny termin hos legen 23 okt i steden for 24, viktig å ha det riktig;) he he he.. jordmor sendte henvisning til tidlig UL i dag så da får jeg sikkert UL i løpet av neste uke... det med fargen på utfloden sa hun var like normalt som ikke normalt, så blei litt beroliget av det.. prøver å tenke positivt fremover:) leander'n min ble to år i januar, ett skikkelig sjarmtroll, med masse egne meninger he he he, herlig alder:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139698198
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 24. februar 2009 Utifra hva jeg selv tror er termin 23 hos meg også. Men skal bestille meg UL nå og få saker og ting bekreftet eller avkreftet...Vil vite før vinterferien, hvor forsiktig skal jeg være. Om dette allerede har gått galt så vil jeg liksom bare bli ferdig med det.... Såh til deg Gratulerer med gode nyheter! Så deilig at du kan puste litt lettere og se fram mot UL og første møte med nurket! Gode nyheter er som vitaminer for oss, helt herlig! Veldig fint at du sklipper natt. Jeg syns det er bra at vi gjør vårt for at nurket skal ha det bra... Jeg savner å jobbe fullt, men alt for magen. (Savner sex også, får ikke lov til det heller...snufs) Kommer sykemeldingen din til å fortsette svangerskapet ut? Jeg aner ikke om jeg burde komme meg i full jobb igjen etter 12-13 uker fordi jeg da er over toppen... Aner ikke. Jeg har en prinsesse som fyllte to i september i fjor. Hun vet akkurat hvordan hun vil ha det også ;P Og snakker som en foss! Nydelige lille vesen. Jeg har innimellom sååå lyst til å høre med henne om hun hadde hatt lyst på en liten bror eller søster, men gjør det jo selvsagt ikke. Lurer på...om dette går bra...hvordan hun vil ta det? Hun er veeeldig vandt til å være nurket vårt Men hun elsker babyer og andre barn, så det hadde sikkert vært stas Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139700235
mammatilleander ogPatrick Skrevet 24. februar 2009 #16 Del Skrevet 24. februar 2009 hei igjen:) jeg går sykemeldt i aktivt nå en mnd så får vi se, regner med det blir en mnd til, da er jeg over kneika, så kanskje det blir gradert ut svangerskapet, var veeeeldig plaget av bekkenløsning med leander og med den jeg mistet.. er ganske fin enda, så får håpe jeg kan få et flott svangerskap denne gangen:) er litt roligere i dag, har skjønt at det ikke går å være redd hele tiden, får heller nyte det så lenge det varer... moro vi har termin samme dagen:) ja, lurer så på hva leander sier når vi får en bror eller søster til han... han er vant med å være alene med oss og snurrer oss sikkert masse rundt lillefingeren.. he he he Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139701348
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 24. februar 2009 Jepp, vi er snurret runt lillefingeren på prinsessen også Og nå må hun evt dele oss. Skal bli interessant ;P Da hun begynte på barnehagen i november så spurte vi henne etter hennes første hele dag ,om hvordan det gikk.... Da svarte hun " Jeg måtte deeele?!" Hehe... Det hadde hun nok godt av å lære ;P Nå har jeg bestilt ul til kvart over ett på fredag.... Er jo da over 6 uker, så kan jo håpe på at de kan se hjerteaktivitet. Men jeg vet ikke hvor høyt jeg skal håpe.... Mentalt forbereder jeg meg på Baileys med svigerinnen min på Voss i helgen....Tør ikke tro på superfine nyheter enda. De har vært så triste og negative de siste 4-5 ulene jeg har hatt. Blir sikkert aspeløv til fredag,men som du sier. kan ikke være redd hele tiden. Derfor rydder jeg nå huset til høy musikk av Juliette Lewis Mens jeg ennå kan. Hadde bekkenløsning herfra til hel%¤*e da jeg gikk med Isa.... Krykker de siste månedene,samt bekkenbelte,sklilaken og det hele. Men om jeg bare får nurk av det hele,så skal jeg tåle det igjen.... (Sier jeg tappert nå. Du skal høre meg klage i mai om alt går bra Heia oss! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139701423
mammatilleander ogPatrick Skrevet 24. februar 2009 #18 Del Skrevet 24. februar 2009 kommer nok høre meg klage og;) he h, er vel noe med det.. vi får bare krysse fingrene for at alt går bra denne gangen... kunne bare ønske jeg hadde litt mer symptomer, da hadde jeg følt meg mer gravid liksom... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139702081
mammatilleander ogPatrick Skrevet 24. februar 2009 #19 Del Skrevet 24. februar 2009 håper virkelig du får positive nyheter på fredag:) det fortjener du, og så kunne senke skuldrene litt... jeg krysser armer og bein for positive nyheter for deg:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139702087
Lillypia Skrevet 24. februar 2009 #20 Del Skrevet 24. februar 2009 Synes det er så kjekt å følge dere, vi er så like! Jeg har også termin 23. etter mine beregninger!! og mi jente ble også 2 i januar, hihi. Har nå endelig fått legetime, neste onsdag. Skal da mase meg til tidlig ul! Godt å lese om dine gode nyheter mammatilleander! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139702291
mammatilleander ogPatrick Skrevet 24. februar 2009 #21 Del Skrevet 24. februar 2009 skikkelig gøy at vi tre har 23 okt, he he he:) huff er nervøs jeg altså.. hvorforkommer og går ømheten i brystene??? føler meg så lite gravid, men alle svangerskap er jo forskjellige og hadde det egentlig ikke så ille med leander heller, men er liksom så lenge siden så husker ikke helt, en annen ting var at jeg fant ikke ut jeg var gravid før jeg var 7-8 uker på vei, det var egentlig innmari deilig å bare ha en mnd igjen av første trimester, nå føles veien så lang, og at hindringene er mange, med leander tenkte jeg ikke i de baner at jeg kunne miste engang, litt små naiv igrunn... nei, det skal gå denne gangen, den må bare klore seg fast!!!!! alle våre spirer MÅ sitte denne gangen og vokse seg store og sterke:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139702952
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #22 Del Skrevet 24. februar 2009 Utrolig at vi alle tre har termin 23 og så lik historie da! Dette må jo bare gå vår vei Jeg kjenner igjen veldig den uovervinnelighets-følelsen du hadde da du gikk med Leander...Da jeg oppdaget at jeg var gravid med datteren min, kunne ingenting i hele verden gå gale. Det var en selvfølgelighet at alt gikk bra... Og det gjorde det jo Skjønner ikke helt når alt snudde. Sukk. Tenk om vi kunne hatt den samme uovervinnelige optimismen nå? Så deilig det hadde vært! Symptomer som ømheten i brystene kommer og går for alle tror jeg. Det mest sikre med graviditetssymptomer at de er rare og kommer i tide og utide Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139703384
mammatilleander ogPatrick Skrevet 24. februar 2009 #23 Del Skrevet 24. februar 2009 ja, men man blir smårar av å gå å vente på symptomer og... kjenner etter alt og ingenting... blir gal av disse tankene... åå, jeg måå bare prøve å fokusere positivt.... det skal går bra for oss alle denne gangen, sant det jenter!!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139704554
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 25. februar 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 25. februar 2009 Det måååå jo gå bra nå! Vi skal jo hyle om kapp ca 23. oktober og kappe til målstreken! Det som er litt rart å tenke på..... Svigermor ser litt ting til tider visstnok...Og hun er heeelt overbevist om at gubben(sa jeg,han er 7 år yngre enn meg ;P ) og jeg kommer til å være foreldre til 3 jenter før vi gir oss og at to av dem vil være tvillinger. Selv har vi bare planlagt en til da.... Men om hun,som selv er tvilling, ønsketenker eller faktisk "ser" det aner jeg jo ikke... Skal dog innrømme at hver UL jeg har vært på nå som det har gått gale,- så har jeg tenkt,- hmmm, bare en? Nå skal jeg på ul på fredag. Kan de se allerede i 7nde uke om der er 2? Ikke at jeg kjenner meg dobbeltgravid, og hadde nok fått sjokk hvis jeg ser to, samt litt svettetokt med tanke på 3 tilsammen...Men det hadde jo vært gøy likevel da ;P Dette blir spennende. Skal i første omgang håpe på et bankende hjerte.... Om ikke jeg i tillegg skal håpe på to. Men OM jeg ser to....Kommer jeg da til å tenke,- Se- der er jentene mine. Nå går det bra......? Litt rart. Sist gang jeg mistet så var jeg på ul dagen før og fikk se det han mente var et bankende hjerte. Lettet gikk jeg ut derfra....Og mistet dagen etter. Så hvorfor et bankende hjerte skulle roe nervene mine nå må gudene vite... Men jeg får ihvertfall svar om det ikke er bankende.....Da skal jeg drikke Baileys med svigersøss på Voss i helgen. (Misforstå meg rett,jeg tar ikke lett på det her. Men det hjelper å legge alternative planer.... Av en eller annen grunn)... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139657312-mammatilleander-og-lillypia-og-dere-andre/#findComment-139705696
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå