Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Hei.. Ser du har så fine innlegg vedr. englekort.. Hva er det? Hadde vært moro å sett hva du ser på meg/oss.. Jeg er født 30.01.72 Min mann 08.08.84 Vi har en sønn som er født 12.07.07 På forhånd takk..
vekt81 Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Kan gjerne trekke noen englekort på deg jeg.. Det er budskap fra englene dine.. Nåtid: Omega "Seier!Ditt ønske blir til virkelighet.Fortsett det gode arbeidet." Gratulerer!Du har valgt å følge den guddommelige veiledning,og universet flyter i naturlig rytme med din avgjørelse.Når du lytter til budskapene ditt hjerte hvisker til deg,svømmer du i naturlig synkronisitet med tidevannet i din livsmisjon.Hold deg avslappet og sikker,og fortsett å bevege deg fremover med glede og ynde. Hvis du merker at det dukker opp problemer på veien er det viktig at du stopper opp og sentrerer deg.Når problemer dukker opp,er det kun fordi du er midlertidig ute av synk med universets rytmer.Du trenger ikke analysere eller skamme deg når dette skjer.Ganske enkelt be eller mediter,pust dypt,og vent til du føler deg sikker på ditt neste trekk.Din seier er uungåelig i denne situasjonen,så du trenger ikke bekymre deg over at kortsiktige problemer vil komme i veien for ditt ønske.Hva som en skjer er ment å skje,og når det skjer,skjer det til rett tid.Overgi din tvil til himmelen,og hvil i sikkerhet om at et gledelig resultat venter deg. Umiddelbar fremtid: Bridgette "Forsiktighet er påkrevet.Se dypere inn i denne situasjonen før du fortsetter." Du har bedt om himmelens veiledning og den er blitt gitt.Denne situasjonen er ikke riktig for deg.En del vesentlig informasjon har blitt skjult,og du trenger å undersøke nærmere og stille flere spørsmål til de som er involvert.Stol på din magefølelse,for det er på den måten jeg kommuniserer med deg. Ikke bekymre deg over at denne situasjonen er den eneste muligheten som står åpen for deg.Det er den ikke!det er noe bedre som venter,men først må du frigjøre deg selv.Husk at `naturen avskyr tomrom`.Så ,du må skape et tomrom,og da vil den nye situasjonen åpenbare seg selv.Det er klart at det krever mot og tillit å forlate en situasjon som du har lagt så mye av deg selv i.Du føler deg kanskje skuffet og forrådt.Det er derfor du skal påkalle meg og dine andre engler,så vi kan hjelpe deg å være sterk og sann mot deg selv.Du fortjener situasjoner som er fylt med kjærlighet.Du behøver ikke nøye deg med noe mindre. Tre mnd frem i tid Maya "Opplæring,studier og utdannelse vil fremme din livsmisjon og personlige vekst på dette tidspunktet.Englene vil veilede og hjelpe deg med denne prosessen." Vi anbefaler på det sterkeste at du fortsetter din utdannelse,fordi den kunnskap og erfaring du får av dette vil akselerere modningen av din livsmisjon.Du er kanskje bekymret over om du har midler til å fortsette denne opplæringen,men vi forsikrer deg om at alt vil bli gitt deg på veien. Denne utdannelsesprosessen vil bringe deg stor uttelling.Den vil berike din forståelse av din spirituelle kraft,og øke din bevissthet og motivasjon mot din livsoppgave.Vi vil veilede deg til lærere,skoler,bøker,stipendier,timeplaner og alle de resursene som står til rådighet for deg. Så trekker jeg et for budskapet fra englene til deg: Da kom "omega" opp igjen,så det er tydeligvis noe du skal legge vekt på ved det kortet! Klem fra meg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå