Mage Mi Sa Jo Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 hvordan formulere denne. vet hva den bør inneholde. hvordan forventetes denne formelt å skrives noen som vet. husker ikke hvordan jeg gjorde det sist.
karamell mamma Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Når du har sendt inn papir til NAV med bekreftelse på din termin og når du skal ha permisjon, får du tilbake bekreftelse fra NAV på permisjonen. La arbeidsgiver få en kopi av denne.
Guttemamma75 Skrevet 17. februar 2009 #3 Skrevet 17. februar 2009 Nå er jo ikke behandlingstidene innen nav spesielt lave nå om dagen så det ville jeg ikke satset på om jeg var deg.. Brev får man ikke fra nav uansett før barnet er født da det er først da de kan beregne permisjonens slutt.... Til arbeidsgiver er det bare å skrive noe sånt som : Jeg, (navnet ditt) er gravid og har termin (termindato) og ønsker herved å søke permisjon fra (dato) . Med vennlig hilsen (navn) Denne søknaden er jo bare en formalitet for permisjon FÅR du uansett... Lykke til...
magen vokser!! Skrevet 17. februar 2009 #4 Skrevet 17. februar 2009 mange bedrifter har egne forhåndsutfyllte permisjons søknadspapirer. der du bare fyller ut hvorfor du skal ha permisjon og hvor lenge. hør med jobbe fin om de har det.eller hvordan de vil du skal formulere deg.
mammapusen Skrevet 17. februar 2009 #5 Skrevet 17. februar 2009 Mange arb.givere har eget søknadskjema for dette. Kanskje din også har?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2009 Da min arbeidsplass ikke har eget skjema for dette er jeg nødt til å skrive selv. jeg har skrevet slik: Søknad om fødselspermisjon fra min stilling som __________ ved ______________ Jeg ________ søker herved fødselspermisjon fra den. _________ - tom _________ I Ukene ___ - tom. Uke ___ vil far ha pappapermisjon og jeg ønsker da og være tilbake på jobb i denne perioden. Jeg kommer til å ta ut min ferie i uke ___ - tom. uke ___. Mvh
Guttemamma75 Skrevet 17. februar 2009 #7 Skrevet 17. februar 2009 Det er kjempeflott men husk at du ikke kan være 100% sikker på datoene før du har født.................
Mage Mi Sa Jo Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 17. februar 2009 er klar over at jeg ikke kan være sikker på når permisjonen er ferdig før jeg har født men har også gitt beskjed om dette til arb.giver. søknadden er mer en formell sak slik at de vet litt hva de kan forvente og når de kan forventemeg tilbake etter endt permisjon men tanke på at de jo er nødt til å annsette en vikar i tiden jeg har permisjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå