Idun Skrevet 17. februar 2009 #1 Skrevet 17. februar 2009 Skriver litt bare for å få ut litt frustrasjoner her nå... grrr. Snuppelure har fått mme fra hun var 1 mnd. Nå er hun 5,5 mnd snart og hatt en periode der hun nesten ikke har villet ha flaska og drukket lite. Etter avtale med helsesøster begynnt vi med to grøtmåltider om dagen, og begynnte å få taket på det. Men nå - nei nå er det full stopp på grøtspising! Hva skjer? Hun vil ha flaske igjen! Vurderer å ta en grøtpause rett og slett, eller skal vi fortsette å trene? Noen synspunkter? Nettene er et lite hel... for tida, hun holder det gående et par timer etter å ha fått mat. Mine nerver er frynsete nå, og med en (litt) syk pappa på toppen av det hele skal ikke strikken tøyes så langt nå merker jeg! Dobbelt-grrr...
Leen Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Kjipt...Får håpe det går kjapt over. Jeg ville nok gitt mest av det hun selv vil ha, men jeg ville ikke hatt pause i grøten. Du kan heller gi litt mindre. Et lite tips kan være å blande fruktmos i grøten, da smaker den ofte litt bedre:) Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå