M&J=<3 Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Lurer på om noen av dere har langtids erfaring med hårfjerning i ansiktet?Tenker spesielt på bruken av hårfjerningskrem. Har plutselig fått skikkelig mye hårvekst i ansiktet, både på hake, leppe og hele kinnet.. Vært til elektrolyse på litt av det,men det er så mye og kommer til å ta år å bli kvitt alt. Får så mye kviser og arr av denne behandlingen, og hårene må jo være en viss lengde. Fortsetter å ta på overleppa,men resten får jeg plages med. Får helt angst av tanken på å gå rundt med skjegg. Det "domme" er at hårene, tross at jeg er brunette, har alt for lite pigmenter i seg til at laserbehandling vil fungere. Så da står jeg igjen med å enten spare til skjegg for så å vokse, eller bruke krem annen hver dag resten av livet...tro om huden i ansiktet vil tåle en slik behandling over tid??? Andre råd og tips til hva jeg kan gjøre? Domme hår som vokse ut så fort. Resten av kroppen får enten laserbehndling, voks eller barbering. Ska gå til innkjøp av ny epilator også. Funke hårreduserende krema? Lurt å vokse ryggen? Håpe noen orker å lese og svare meg:D Vil sette pris på det<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå