Gå til innhold

Lite melk på kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillebaby er ikke fornøyd med pupp på kvelden (masse sutring under ammingen) så vi har begynt å gi MME etter amming. Da får vi en blid og fornøyd baby som er lett å legge. Kunne tenke meg å få han fornøyd med puppen uten MME men vet ikke hvordan jeg skal gå frem. Han ammer lite og ofte. Jeg har testet nesespray men syns ikke den gjorde noe fra eller til på kveldsammingen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er aldeles helt normalt, og du trenger ikke gi mme. Det du trenger er å sitte med puppen framme nesten hele kvelden, i en kort periode. Jeg kunne skrevet en kilometer om hvorfor, men her er det ei som har gjort det for meg: http://www.babyverden.no/templates/Article____12123.aspx

Inspirerende artikkel, anbefaler den på det varmeste til alle som opplever det samme som deg (og det er vel de aller fleste tenker jeg!)

Skrevet

takk for linken. akkurat som å lese om oss.

Skrevet

Det samme kjente jeg den gangen for fire år siden nå! Deilig å vite at man ikke sulter dem selv om de er litt misfornøyde!

Skrevet

Takk! Har nilest nå, og føler meg litt bedre:D

MEN!

Hva gjør man med disse litt misfornøyde bebissene da? Lar de ligge å sutre på ett fang? Det er iallefall det eneste som fungerer her. Han får puppen så ofte han vil, men etter 20min så sutrer han igjen, men er ikke helt klar for mer mat... Noen gode tips der eller??

Skrevet

Man får bysse og bære og tilby pupp og ellers gjøre sitt beste for at de skal ha det OK? Mine har villet ha pupp etter litt rap eller bleieskift eller litt gåing eller, eller, eller... Og så ma man på en måte bare kjenne på at det er helt OK at man ikke klarer å holde et barn fornøyd 100% av tiden, men så lenge de får trygghet og nærhet og pupp så mye de vil, så gjør det ikke noe om de sutrer litt heller. Men så klart - å ligge alene og være lei seg er nok ikke noe særlig. Fanget er supert! Det som har hjulpet mine er å få kledd seg helt nakne innimellom. Når ikke noe fungerer - full stripping. Da har de ofte roet seg og sprellet og kost seg til de er klare for pupp igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...