Thessa og Bebbis Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Hva skal dere andre ha?? Jeg aner ikke hvilken løsning jeg skal velge. Blir uansett ikke stellebord på badet her, men på barnerommet. Så litt på det fra Ikea. Hensvik eller hva det heter. Litt høyt skap med stellebord på. Men så så jeg at barnet må ligge sidelengs og det har jeg hørt ikke er noe behagelig eller praktisk. Så da står jeg uten alternativer igjen! :-) Kom med råd!! :-)
Mamma Mim Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Det med hvilken vei ungen ligger tror jeg er mest en vanesak. Vi har et fra Ikea, utgått nå tror jeg.. Et brunbeiset et, med skuffer under. Der kan ungen ligge begge veier. Hos foreldrene mine har vi et til å sette på badekar, der ligger barnet sidelengs. Begge plassene er det helt greit å skifte bleier og stelle ungen, synes nå vi da.
★minijente★ Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 vi kjøpte en kommode far skeidar og stelle matte far simo butikken som stellebord....
erteposen + 4 Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Vi har et lite bad, men jeg er avhengig av vann når jeg steller mine barn. Forstår ikke hvordan det går an uten:) Med førstemann hadde vi det rimelige trebordet fra IKEA, som kom godt ut på sikkerhet, og vil nok bruke det inne på rommet til tvillingene til tissebleier (litt mer stress med to). Ellers har jeg hatt en stellematte på vaskemaskinen eller bare lagt barnet på gulvet etterhvert. Vi sluttet å bruke stellebord før barna var 12 mnd. Altfor aktive gutter, og stort sett var det enklere å stelle de på fanget.
Karma! Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 tror jeg har samme som mim over her.. brunbeiset., tre skuffer og ei hylle- ungen kan man ha begge veier. bet bare 500 da det tilfeldigvis var salg på dette akkurat den dagen. er kjempe fornøyd!
meg & to små vampyrer Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Med første kjøpte vi et med innebygge badekar. Så bortkasta penge! Denne gangen kjøper vi (det gamle er solgt da vi flytta) et billig et på ikea + stellematte og bruker badebalja fra ikea til bad. Like greit egentlig.
januarsurprise Skrevet 17. februar 2009 #8 Skrevet 17. februar 2009 Jeg også vil ha ungen liggende med bena mot meg i stedet for siden, det er det ganske vanskelig å få tak i... Fant et til 1 700,- på Jysk - se på nettsiden deres. Jeg endte opp med et fra Ikea som er brunbeiset, men jeg kjøpte det brukt, og de jeg kjøpte det av hadde malt det hvitt - perfekt Ga bare 500,- for det, tror det het Leksvik eller noe (koster drøye tusenlappen nytt). Det skal jeg ha på soverommet, siden vi har soverom og bad i to forskjellige etg. foreløpig, og jeg ikke gidder å bevege meg så langt om natta I tillegg skal jeg ha et vegghengt stellebord på badet som er til å slå opp etter veggen - fint å kunne stelle ungen et sted det er vann også (selv om badet er knøttlite!) (Jeg ville absolutt IKKE kjøpt stellekommode med badekar oppi.)
lita78ღ Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 Hvorfor vil dere ikke ha med badekar oppi?? Trodde det kanskje var praktisk..? Jeg driver også og ser etter stellebord og hadde egentlig tenkt å kjøpe med kar oppi. Hvorfor anbefaler dere ikke dette??
4blir5 Skrevet 17. februar 2009 #10 Skrevet 17. februar 2009 Før vi flyttet hadde vi bare en stellematte oppå baderomsinnredningen og stellte lillegutt sidelengs. Da vi flytta fikk vi mye mindre bad, da kjøpte vi IKEA sitt vegghengte hvor vi står ved beina til lillegutt og steller. Er veldig fornøyd med dette da det er stor plass for småen å ligge på selv om han er urolig. Han er nå 16 mnd. Uansett hvilket stellebord du velger utifra hvordan du står når du steller barnet, er det en vanesak, ville ikke hengt meg opp i dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå