Gå til innhold

Flere med "pinlige" problemer?

Anbefalte innlegg

Gjest påtjukken

Var hos lege på første legesjekk og fikk tatt en vanlig GU. Der sa han at han kunne se antydninger til underlivssopp !? Har ikke merket noe til dette selv, men bare tanken gjør meg uvel :( Fikk beskjed om at det ikke var så unormalt blant gravide, men jeg har liksom ikke hørt om andre med det samme problemet... Så, noen andre? Hvis det ikke er så uvanlig, så er det jo merkelig at ingen har nevnt det her inne.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139655658-flere-med-pinlige-problemer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke plaget med det (enda i alle fall), men vet at det er normalt under svangerskap- Slet med det under sist svangerskap. Ekle greier som kan være ganske ubehagelig...

Men fort gjort å gjøre noe med. :) Canesten får man reseptfritt på apoteket

Lykke til :)

Dette er VELDIG vanlig :) Mange får det hver gang de er på en penicilinkur f.eks. I de to forrige svangerskapene var jeg mye plaget, men har ikke merket noe så langt denne gangen.

Det kan være lurt å spise youghurt eller Biola om du har antydning til sopp. Og unngå syntetisk undertøy.

Kløe er første symptom, og da hjelper canestensalven veldig. Blir det verre er sånne stikkpiller nødvendig, men man skal ikke bruke den innførings hylsen når man er gravid.

Ja dette er helt normalt. Og ikke pinlig... Jeg er gravid for første gang og har ikke merket noe enda, men søsteren min var plaget med dette i begge sine svangerskap.. Du blir kvitt problemet med en enkel canesten kur. Men husk å fortsette noen dagen etter du er symptomfri for å kvitte seg med alt. Ellers kan du raskt få det tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...