Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Noen som vet, har link til myndighetene sin informasjon om dette? (Jeg er ikke ute etter argumenter mot programmet, jeg vil bare vite hva vi går til. Hva det inneholder, hvilke vaksiner, når de får de ulike og evt bivirkninger og slikt..)
Anonym bruker Skrevet 17. februar 2009 #2 Skrevet 17. februar 2009 Er nok mange som mener dette er en dårlig kilde, men: http://www.fhi.no/dav/853170413a.pdf
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Hehe, ja jeg har skjønt det Takk skal du ha, det var akkuratt det jeg var ute etter!
Gjest Skrevet 19. februar 2009 #4 Skrevet 19. februar 2009 Så du var ute etter en dårlig kilde? Hvis du virkelig ønsker å finne ut av hva det inneholder, bivirkninger osv, så holder det ikke å lese den infoen der. Men du vil kanskje ikke VITE?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Ja som jeg skrev jeg var ute etter myndighetene sin informasjonsbrosjyre om vaksineprogrammet, ikke paranoide mødre sin meninger om det.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 Det du i korte trekk prøver å forklare, er at du vil ha ferdigpropaganda som kun er laget for lettlurte sjeler og som dytter ungene sine forran seg for å frigjøre sin egen inkompetanse på at det finnes mye info som helsemyndighetene ikke vil at slike som deg skal vite noe om? Hvis ordet "paranoide mødre" skal brukes som forsvar, må jeg si at du ramler langt ned på rangstigen når kildematriale og logisk tenkning skal velges ut med selektiv informasjon som passer flokkdyrmentaliteten som bræker her inne, og som bare er helt for vaksiner.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #7 Skrevet 6. mars 2009 Hadde du hatt noe å komme med så hadde du kommet med det. Hvor er alle pålitelige kildene som du snakker om? Hvor er linker til informasjonen alle bør lese? Og imponerende at du er så tom for argumenter at du må ty til spydigheter allerede i første innlegg.
Helseinterressert Skrevet 6. mars 2009 #8 Skrevet 6. mars 2009 Her er et sted som inneholder en rekke utdrag fra studier/undersøkelser med videre referanse: http://www.varsleren.com/vaksinersyk.htm Håper dette er til hjelp.
Anonym bruker Skrevet 6. mars 2009 #9 Skrevet 6. mars 2009 Ha ha... Ikke mye imponert over varsleren.com. virker vannvittig useriøst spør du meg. Så igjennom dette med økning av diverse sykdommer fra 1800 tallet og frem til 1958. I den medisinske verden er dette antikke data og ubrukelige.. Kanskje har antallet sykdommer økt pga bedre diagnostikk. Før ble man jo bare satt i dårekassen dersom man hadde psykisk lidelse,hysteriske kvinner fikk sin livmor fjernet.. Men jeg er enig med deg i det jeg har sett du har skrevet tidligere. Man bør være skeptisk til vaksineringen,skaffe seg data/referanser og utifra dette gjøre et valg. Utifra det du har skrevet tidligere regner jeg med at du kanskje ikke har vaksinert dine små.Du gjør det du mener er best for dine barn. Jeg har vaksinert min lille utifra den informasjonen jeg har tilegnet meg. Jeg følte det var riktig for mitt barn. Jeg vil ikke kalle deg paranoid eller noe sånt,men jeg vil heller ikke kalle meg for en sau... Vaksiner er vanskelig...
Helseinterressert Skrevet 7. mars 2009 #10 Skrevet 7. mars 2009 Ja, og jeg respekterer andres valg og er enig i at uansett hva en velger så gjør en det en mener er best for barna. Studer flere sider, tenk selv og foreta egne valg. Varsleren kan være egnet som en kilde med annen vinkling enn folkehelseinstituttet som er referert til lenger oppe her og jeg setter pris på utsagn med kildereferanse. Og hvis en er usikker er det mulig å be om utsettelse for å sette seg enda mer inn i saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå