Gå til innhold

Liten blødning, men stopper visst?

firren

Anbefalte innlegg

Jeg har strevet en stund med å bli gravid, pga hormonforstyrrelser og manglende eggløsning, men nå har jeg klart det etter 2 kurer med Pergotime. Testa positivt på eggløsning den 27. januar, og den 12. februar var det to streker på graviditetstesten.:-)))))

Mange av dere her inne har vel barn fra før, og dere kan kanskje berolige meg når jeg nå sier jeg fikk en bitteliten blødning, som først var frisk, men som rett etter bare slutta etter å ha blitt brunlig etter få timer. Har lest alt jeg kommer over, og ser det kan være mange årsaker, men det hadde vært så godt å høre fra noen andre som hadde opplevd det samme.

Det første jeg gjorde var å ringe til legevakta, for klokka var over 16, så gynekologen min hadde tatt kvelden. Sykepleieren der sa bare at det er ikke noe å gjøre med det, men jeg skulle ta kontakt viss det begynte å blø mer, eller jeg fikk vondt. Så skulle jeg bare ta det med ro, ikke gå trapper, og bare slappe heelt av.

Men jeg er bare så bekymret!

Fortsetter under...

jaja. Ikke så mye å si etter besøk hos gynekolog. UL viste i alle fall en liten graviditet som var på plass, men det er visst usikkert hvordan utviklingen vil bli. Fikk tatt Progestoron og HCG prøver også, så skal jeg tilbake mandag for å se hvordan det har gått. Men alt håp er da heldigvis ikke ute! Selv om jeg blør fortsatt i dag. Er vel bare å slite sofaen med sykemelding og krysse fingrene for frøet mitt.

Tusen takk for de gode tankene, jeg tenker at det skal gå bra jeg og, for jeg har jo ikke noe smerter, og kjenner meg helt fin. Ble forresten kjempeglad for en liten kvalmebyge i morges. Er det ikke rart, så glad man kan være for noe man til vanlig kun ser på som plagsomt? Varte ikke så lenge da, kan vel hende man blir mindre glad for kvalmen etterhvert....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...