ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Den må være liten sammenlagt, så den får plass i bagasjerommet sammen med lillebroren sin vogn..(teutonia mistral s, med bag oppi) og helst med liggestilling i ryggen så den er god å sitte/ligge i. Og helst god å trille for oss voksne? ikke for dyr ... noen forslag?
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2009 så en annonse på finn med en liten reisetrille, det sto at det var en "baby stroller" hvilket merke er det? erfaringer? hm.....
Bumpan Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Anbefaler MacLaren Quest. Den er kun 5,5kg og blir veldig smal. Mye mindre enn Technoen (har hatt den ogsaa). Brukte den til en 2 ukers ferie i höst, jenta mi var 18 maan da, hun sov veldig godt i den (ikke helt flatt), men god liggestilling.
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 17. februar 2009 Tusen takk for svar dere to:) lyst å fortelle om vognene? hva er bra hva er dårlig, funker den i by/på landdet? Er en del brostein her vi bor, tror dere de vil fungere greit på brostein? eller gjør ingen paraplytriller det kanskje?...
ojoj, NÅ er det liv i leiren!! Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 17. februar 2009 jeg googlet brio race, men den vogna var litt stor, vi har nemmelig en sportsvogn, simo sportavogn fra 2005, den er jo litt større enn brio sin, men blir litt samme greia. Hun bruker den som sove vogn i barnehagen, opg så tar vi den med hjem i helgene så vi bruker den til turer da. Men nå tenkte jeg på å skaffe en vogn som er så liten som mulig sammenlagt, sånn paraplytrille/reisetrille slik at det blir lett å få plass til den i bagasjerommet sammen med en teutonia mistral s som babyen i magen skal bruke... da er mclaren mer type vogn jeg tenker på. Men det finnes da sikkert flere typer vogner enn mclaren også, den var kanskje litt dyr igjen.. men, jeg har ikke helt peiling, kanskje man må punge ut såpass mye om det skal være en viss trille komfort for både barn og voksen..? kjekt å lese om erfaringer så bare fyr løs:)
Bumpan Skrevet 19. februar 2009 #7 Skrevet 19. februar 2009 Hva med Easywalker Classic? Du kan kanskje finne den brukt. Den passer jo bedre til brostein enn MacLaren....Er visst bare 7 kg og blir liten. Har den ikke selv, men vurderte den. Er veldig fornöyd med Quest trilla mi, men den passer kanskje ikke saa godt til sand og brostein. Men er veldig god og trille paa asfalt og inne og tar opp minimal plass i bilen.....Kan sikkert finne brukt Maclaren til under 1000 kr. Tror de er paa tilbud hos biteringen for 1500 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå