monca*84*j12 Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Trur ikke det er lenge til nå.. Når er termin? Ser du no graviditet på meg snart da? Vi har en pause nå, og håper på tidlig 2010 baby.. Har startet utredning omsider=) kjønn? Jeg er f 280384
kaos83 Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 hallo jodda hun kom 23 jan, men får ikke endret nick:) jeg får opp mars på deg enda jeg, hehe;)usikker på kjønn gitt.. ser du om det blir flere babyer på meg da? og når evt? hehe de er så herlige;) klem 011083
monca*84*j12 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 Det var godt og høre.. hehe.. begynnte og lure litt nå altså.. hehe... Gikk fødsel bra? og du storkoser deg? Tenker du gravid i mars? eller fødsel i mars? Jeg går jo på minipilla nå, men har en følse av at jeg kommer til og få beskjed om og stoppe med den ganske snart.. jeg føler så gutt på meg selv jeg.. merkelig.. skikkelig sterkt også.. Og jeg føler en gutt på deg også.. Blir ganske lik søsteren sin=) Begynnelsen av 2011 kanskje? Trur du trives med barn født tidlig på året.. (og er etter min mening det beste også...)
kaos83 Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 ja det er helt hærlig;) fødselen tok 1,5 time fra vi kom på sykehuset, helt supert:) du , jeg vet du har saht du ikke ville ha en julebaby men jeg føler du blir gravid i mars jeg... hehe;) hvis ikke du går i sølibat nå da;) føler til og med kanskje babyen kommer i slutten av nov i år... merkelig, er jo ikke av de flinkeste i dette, men er no d jeg føler:) hva tror du om det?
monca*84*j12 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Så bra=) Heldig du.. hehe Jeg tenker det ikke er usannsynlig heller.. For jeg kommer IKKE til og leve sølibat nei.. Lever i det nå.. Er på min 7uke med blødninger nå, er rimelig sliten og lei.. Fikk mensen på nyttårsaften og har ikke gitt seg enda.. Har prøvd alt.. Så er nok mer nøden enn noen andre her inne trur jeg.. hehe.. Og får jeg beskjed om og slutte på pilla gjør jeg det tvert.. Kommer da til og være kaniner.. hehe Jeg tenker at uansett når bebbis kommer, er jeg glad bare det blir bebbis... =) klæm
monca*84*j12 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 16. februar 2009 Nå tuller bim litt her.. Dytter opp så du ser at jeg har skrevet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå