Gå til innhold

ho datt ned - aldri vært så skremt

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker ikke sist jeg skrek av frykt...

ho datt ned fra sofaen... jeg var i et annet rom og faren satt i andre sofaen, mens hun holdt på å sovne... 2,5 mnd.

hu har sparket i ryggen på sofaen og seilte ned med hodet først.. oglandet på magen.

gikk så bra så, faren fikk det verre enn meg til og med stakkar.. jeg er vant til lydene og hvordan hun er i hvilke tilstander - er jo med ho hele dagen.. han skalv og vi dro på legevakta m ho, ahus sendte oss dit.

alt var bra:)

flyttet stellebordet på senga vår på dagen, og laget en boks på sofaen med puter:P

går jo som regel bra, de tåler mye og har heldigvis så lav vekt at de ikke tar så lett skade..verre om en 2åring hadde falt snn..

da jg var liten hadde tanta mi akt på ryggen ned trappa med meg, holdt mg oppe i lufta og slo seg nesten ihjel....

de blir jo presset ut, trangt og fælt... de tåler myyyye heldigvis:)

nå sover ho med smokken på snei og et smil om munnen - trygt på mammas fang

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff stakkars dere. Ting skjer så fort. Husker eldste min falt ned fra sofaen slik. Jeg ble helt paralysert og klarte ikke løfte henne opp. Ropte på venninna mi som var på besøk at hun måtte ta henne. Men det gikk veldig bra.Hun er i dag en høyst oppegående 14 åring ;-)

Skrevet

Oj ja det er skrekken!!

Lillebroren min falt ned en vindeltrapp da han var 2 år.. ned pa et betonggulv!! Han brakk armen, men ellers gikk alt bra (helt utrolig!!!!)-

Så bra at alt gikk fint :-)

Skrevet

Det verste er vel skrekken man får,en helt forferdelig følelse!

Det har aldri skjedd noe med jenta mi,men jeg holdt på å falle med henne en gang,og den fæle følelsen jeg fikk da,sitter fortsatt i meg!:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...