Gå til innhold

Noen med erfaring av vognen TfK joggster twist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har falt litt for denne barne vognen med hardbag. Ønsker posetive og negative erfaringer.

Skrevet

Dytter....

Skrevet

..har ikke noe erfaring med twist utgaven av TFK joggster, men vi hadde TFK Joggster til jenta vår, og har vært strålende fornøyd hele veien. Bagen er stor og god så hun kunne bruke den lenge, den er utrolig god å trille på all slags føre og både på veier og i ulendt terreng.

Kan ikke komme på noe annet negativt enn at søsteren min som også hadde denne vognen til gutten sin måtte kjøpe seg annen vogn da de gikk over til sittedelen fordi han ikke ville sitte forover vendt og ikke se mamma'en sin. Hun kjøpte da en quinny vogn, men var aldri så fornøyd med trillekomforten på den vogna som på TFK.

Skrevet

Elsker vogna, og kan anbefale den på det sterkeste! Til guttungen hadde jeg kun sportsvogna, men gleder meg stort til å ta i bruk bagen i juni! :-D Bagen er stor og kan brukes lenge! Bygg opp barnet med ei pute når den begynner å sitte og kjøp slike løse seler! Det er en stabil og robust vogn som er lett å manøvere, liten sammenlagt og VELDIG god komfor for barnet! Da vi gikk over fra Simo til TFK Joggster Twist sov guttungen MYE bedre om dagen og jeg tror han økte sovingen med en time, eller no... Vogna er også stor og i bryllupet vårt var det null problem å ha 3 årringen sovende i vognen til selskapet tok slutt! :-)

Skrevet

Det står MASSE om denne vognen på barnevogndebatten her inne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...