Gå til innhold

SA eller MA? Noen som kan hjelpe meg?:(

annikken27 <3 Fødeklar <3

Anbefalte innlegg

Dette har skjedd..

Testet med cb digital 16 dpo, den var negativ. Begynte å spotte samme dag. Blødde deretter moderat i 2 dager, uten menssmerter som jeg vanligvis har..Så 3 dager med spotting igjen.

Testet svakt positivt med vanlig cb 23 dpo, og positivt med cb digital 25 dpo (5+4)

Var til lege forrige onsdag, men de var selvfølgelig tom for g.tester..Testet selv med cb digital 33 dpo og den var negativ:( tok to vanlige cb dagen etter hos legen og de var også negative...

Hva har skjedd???? Var blødningen min en sa? Det gjorde ikke vondt, og det var ingen klumper eller koagler. Lurer derfor på om det er en ma, siden jeg testet positivt etter blødningene..Skal til lege i morgen da..håper jeg får ul, så jeg slipper å lure på om det er noe igjen der inne:`( er bare så trist nå, hadde allerede begynt å glede meg så utrolig mye...måtte bare få det ut..

Fortsetter under...

Hei annikken24

Jeg skrev ingenting isted når jeg leste innlegget ditt, for jeg aner desverre ikke hva du har hatt. Har ikke opplevd noe lingnende. Jeg har hatt en SA og den opplevde jeg som en sterk menstrasjon, men ikke mye smerter. De MAene jeg har hatt har vært i uke 10 og 14, og da har jeg hatt små blødninger under graviditeten, og oppdaget at forsteret har dødt på UL.

Lykke til! Håper det går bra hos legen i dag!

Takk for svar i alle fall:o)

Var hos legen i dag, og hun mente at blødningen nok var en tidlig sa, og at kroppen har ordnet opp selv iom at jeg ikke har hatt noen blødninger eller smerter i etterkant..så da er det bare å sette i gang med prøvinga igjen:o) Og håpe at spiren sitter neste gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...