vekt81 Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Englekort gir ikke noen spesifikke svar,men jeg trakk noen for deg alikevel.. 1.Nåtiden Adriana "Jeg leder deg mot svaret på dine bønner.Lytt og følg de steg jeg kommuniserer gjennom din intuiasjon,dine tanker og dine drømmer." Vi har hørt dine bønner,og er glad for at du har bedt oss om hjelp.Som du kanskje vet kan vi kun hjelpe hvis du ber om assistanse.Vi engler bønnhører deg ved at vi gir deg den veiledning du trenger for å kunne ta stegene mott ditt høyere Selvs vilje. Legg merke til gjentatte tanker og følelser,livlige visjoner,drømmer eller hørbare beskjeder.Dette er mine kjærlige budskap som ønsker at du skal handle,eller skape forandring.Jeg vil sørge for at du er trygg når du følger denne guddommelige veiledningen.Sammen vil vi arbeide for å skape svaret på dine bønner. 2.umiddelbar fremtid Patience "Nå er det tid for lære ,studere og sanke informasjon.Nyt å være en student,for i fremtiden vil du omsette din kunnskap til handling" Selv om du kanskje verker etter å komme igang med et nytt prosjekt,er ikke dette den rette tiden.Du er i en viktig innsamlingsfase akkurat nå.Det betyr at du tilegner deg ny kunnskap gjennom studier,lesing,meditasjon,kanalisering,forskjellige kurs,ved å intervjue eksperter,og på andre måter.I alle deler av livet er det en tid for å sanke,og en tid for å så. Det er så tidlig for deg å vite hvordan du skal bruke den nye kunnskapen du tilegner deg. Du har kanskje alikevel noen nye ideer,og det kan være lurt å skrive dem ned for fremtidig bruk.Du vil tidsnok bli bedt om å anvende din kunnskap på nyttige måter.Når dette skjer vil du bli svært opptatt og arbeide hardt.Så nyt derfor de nåværende øyeblikkene med grubling og hvile.La deg selv bli et tomt fartøy som himmelen kan fylle med sitt bibliotek av visdom.Dine unike talenter vil smelte sammen med denne visdommen og utvikle seg til å bli en ny og viktig måte å skape fred på.. 3.tre mnd frem i tid Yvonne "Du har et spesielt forhold til dyr.Dine kjæledyr på jorden og i himmelen blir våket over av englene" Dyr reagerer positivt på din vennlige og milde væremåte.Du har en spesiell evne til å forstå dem.Du kan relatere til deres uskyld og tillitsfulle natur,og føle ett kall til å hjelpe dem.Jeg er en av dine skyttsengler,og jeg er her for å fortelle deg om de vakre ringvirkningene ditt forhold til dyr har skapt.Din kjærlighet for dyr har også skapt annerkjennelse og et dypt bånd mellom deg og naturenglene! Alle dyr du noen gang har elsket fortsetter å være med deg som skyttsengler.Din kjærlighet til dem holder disse dyrene for evig ved din side.Dine kjæledyr i himmelen er lykkelige,åndelige sunne,lekne og hengivne.Dine kjæledyr på jorden er omgitt av engler som sjenker mirkakler over dem og deg.På mange måter er dyrene som engler for deg og de du er gla i.Du er en som virkelig vet å verdsette de engleaktige kvalitetene til dyr,du har evnen til å kommunisere ordløst med disse vidunderlige skapningene,og ditt spesielle forhold til dyreriket åpner nye dører for deg akkurat nå. Også trakk jeg et for englenes budskap til deg: Crystal "Ha håp og tillit.Det er noe positivt og nytt i horisonten som du enda ikke kan se" Frøene du sådde har begynt¨å spire og bringe resultater.Du er dog kanskje ikke oppmerksom på disse resultatene siden de er i sin spede begynnelse.Nå er det klart viktigere enn noen gang å forbli positiv,og holde en klar visjon om dine ønsker og intensjoner.Unngå skepsis eller folk med negative tankemønstre. Daglig handling,selvom det kun innebærer små steg mot virkeliggjørelsen av din drøm,er helt essensielt.En telefonsamtale,et brev,eller å lese relevant litteratur vil holde enrgien til din manifestasjon på et høyt nivå.Hver dag må du positivt affirmere at du allerede har nådd ,eller mer enn nådd,din drøm.Og viktigst av alt ,be om englenes assistanse til hvert steg på veien.
Carasnella Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Tusen takk, så utrolig spennende!! Men du fikk meg skikkelig til å begynne å grine da:) Litt creepy med kortet om min kjærlighet til dyr. Jeg elsker dyr overalt i verden og kjenner faktisk ingen som er så glad i dyr som meg selv. Jeg gråter over et hvert dyrs triste skjebne, og kan aldri se et program om dyr uten at jeg sitter og stortuter, enten det er av sorg eller glede- Og denne setningen fikk meg virkelig til å måtte hente frem tørkerullen "Alle dyr du noen gang har elsket fortsetter å være med deg som skyttsengler.Din kjærlighet til dem holder disse dyrene for evig ved din side" Selv om jeg nå måtte gråte en stor skvett, så ble jeg så glad inni hjertet mitt. Jada, jeg vet jeg er rar! Også håper jeg noen av disse frøene det er snakk om over her kan bli en liten bebis snart også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå