Gå til innhold

Strutte runde mager med liv i, Vestfold

Anbefalte innlegg

Vel siden jeg ikke orket å bla meg gjennom flere overskrifter, så laget jeg heller en jeg.

Nå som jeg venter min baby nr 2, tenkte jeg at det hadde vært koselig å bli kjent med flere i samme "tilstand".

Nå er mitt større barn snart 12, huff tiden flyr! jeg selv er 28.

Tja så dette blir nesten enebarn nr 2! hehe

Selv er jeg fortsatt fin fin form, jobber fortsatt fullt og står på. Men må innrømme energi nivået har sunket noe ja! Så noen ting må jeg utsette til senere ;) men er vel sånn når en har ett ekstra liv i seg.

Så er det flere som meg i Vestfold som begynner å få en mage som har begynt å dulte bort i ting (som fek benken hjemme) eller borti andre mennesker?

Fortsetter under...

Hei hei!

Her har magen begynt å vokse også! Jeg er 30år, har en sønn fra før som er 4år. Vi bor på Nøtterøy. Formen er bra, men som du sier, så må enkelte ting utsettes, hehe. Er nok mye mere sliten enn til vanlig ja!

Send meg en privatmelding da vel (gå inn på profilen min, der kan du velge å sende privatmeldig)

Jeg er også fra Vestfold!

Er 26 år og har termin 8/7. Har ingen barn fra før.

Er fortsatt i full jobb, og trives godt med det, selv om jeg merker at enkelte ting er mer slitsomt enn jeg er vandt til.

Magen er godt synlig nå som jeg har kommet halvveis. Får stadig fler kommentarer om det på jobben osv. Merker at det ikke er like lett å komme seg inn og ut av bilen, og må passe på å parkere på steder som det er god nok plass til å åpne førerdøra skikkelig. :)

Blir spennende å bli mamma for første gang. :)

Alltid mest spennende den første gangen =)

Siden det er 12 år siden sist jeg var gravid, så føles det litt nytt nå å,

heldigvis i strålende form selv å, og jobber fortsatt fult. men skal prøve å holde ut til jeg skal ha permisjon, men har litt fysisk hard jobb.

Hihi..selv sitter jeg langt bak rattet, alltid gjort det. Så har lett av å komme ut av bilen...ennå!

Værre er det å komme opp på hesten min da!! Så der har jeg begynt å bruke krakk de få gangene jeg får ridd på tur ennå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...