Alvepia *happy mum* Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Nå har jeg skrevet en mail til ei synsk knærta. Klarte ikke å dy meg mere, MÅTTE bare kaste bort 200 kr på det. Burde vel kanskje ikke gjort det, men men. Skrev bare : hva skjer i de 2 kommende året i mitt liv. ? hehe Så da er det bare å vente på svaret. Har gjort dette før, men det var ei som ikke var stødi med det hun gjorde. Den jeg ha skrevet til nå er en av de "GODE" reklamerte fruene. hihi
Heira☆ Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 He he he, kan jo ikke annet enn å le av deg da ) Hva gjør man vel ikke for å få svar på ting man lurer på. Nå har ikke jeg helt den store troen på spåkoner da. Skulle du ikke bli fornøyd med svaret ditt, tar jeg bare 100.- for å gi deg det. Bare vent til du skal bli mamma, da skal jeg love deg at du kommer til a bruke myyyye mer enn 200 kr på ting du ikke trenger ;o) Håper du vil dele svaret du får, for jeg blei jo litt nysgjerrig jeg nå da...
Alvepia *happy mum* Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 hehe, ser jo en del komedie i herre så da er det jo lov å le Joda, så fort jeg får svaret skal jeg med glede dele det ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå