Mamma´n til lillemor Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Sikkert et dumt spørsmål, men hvordan finner jeg ut hvordan brettebleier skal brettes. Har sett noen nevne konvolutt-brett. Men er redd dette er noe jeg ikke skal finne ut av på egenhånd. Noen som vil forklare en nybegynner?
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Ta en tur på forumet på tettinntil, så har de fine demoer der.
Solskinnsjenta Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Du kan søke på brettebleie på youtube. Da finner du blant annet denne videoen av konvolutt-bretten Du kan også søke på cloth flat diapers Lykke til
Mamma´n til lillemor Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2009 Så supert med disse demoene. Men får man tak i sånne fester til brettebleiene i Norge også? Virker så mye kjekkere enn sikkerhetsnål.
soleia Skrevet 24. februar 2009 #5 Skrevet 24. februar 2009 Dei heiter "snappi" og vert i allefall selt i nettbutikkar. Eg kjøpte på bleieboden.no.
Krokodillemor Skrevet 25. februar 2009 #6 Skrevet 25. februar 2009 Snappier selges på mange nettbutikker. Du trenger bare ett par stykker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå