Labambie Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Flere med små som har litt dårlig ånde? Jeg har jo et barn som spiser hverken middag eller brød, så bare grøt og melk her i gården enda. Vi pusser tenner grundig 2 ganger pr dag, så jeg tror ikke det er noe hull og ikke virker hun plaget.. Kan det komme sånn lukt om det er nye tenner på vei eller?
Sunniva78 har to små Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Første jeg tenker er at hun kanskje brygger på noe i halsen... Halsvondt fører ofte til litt dårlig ånde hos de små. Er kanskje ikke så lett å merke om det er vondt når hun svelger heller, i og med at hun ikke svelger mat med biter...? Eneste jg kan komme på iallefall!
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Gutten vår har også dårlig ånde når han står opp etter han har sovet. Han er 1 år. Trodde ikke så små barn kunne få det, men det kan de tydeligvis:D
Mammapudding Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Leah får ganske dårlig ånde hver gang det er en ny tann på vei, når tanna er ute så forsvinner den dårlige ånden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå