Gå til innhold

Hva skal Gustav sin lillebror hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi startet med Oscar begge to. Eller Edvard, og jeg trodde vi var enige om en av disse. Men nå begynner jo mannen min da.... "Hva med mer norske navn?". Forslag som Trym og Sondre. Jeg kan strekke meg til å vurdere Simen og Sindre, og det var i hans retning. Noen som har ideer til navn som begge kan bli fornøyd med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig, er en annen som skrev tråd lenger ned som hadde en Edvard og som nå skulle ha tvillinger, hvor den ene skulle hete Gustav.

Jeg synes Edvard og Gustav passer perfekt. Simen er pinglete. Oscar er kjempefint.

Skrevet

Er enig med mannen din ang norske navn, siden Gustav er jo ganske norsk, eller hvertfall nordisk. ;-) Eirik, Henrik, Sindre, Simen, Sondre er fine, norske navn. Liker også Nikolai, Kasper, Jesper, Tobias, Jonathan, men de blir litt for moderne i.f.t Gustav. Trym er ikke noe fint, liker ikke ''helt norske navn'', som Birk, Ask osv.

Vetle? ^^,

Skrevet

Hei.

Jeg har en sønn som heter Edvard. Venter tvillinger snart, der gutten skal hete Gustav. Jeg synes dette er to flotte, sterke, sjarmerende og klassiske navn som står godt til hverandre. Dessuten liker jeg at bokstaven V går igjen i begge navnene. Vi tenkte også på Sigurd, Halvor, Vetle og Victor.

Skrevet

Edvard er nydelig :)

Syns ikke Trym passer så godt til Gustav.

Sondre, Sindre og Simen passer bra, og alle er veldig fine.

Andre forslag:

Vegard

Håkon

Håvard

Johannes

Martin

Erlend

Sigurd

Eirik

Anders

Gustav er forresten kjempefint :)

Skrevet

Jeg synes ikke han mannen din er inne på noe. Jeg synes hverken Trym, Sondre, Sindre eller Simen passer til Gustav. Edvard liker jeg ikke. Oscar synes jeg passer fint. Andre som passer synes jeg:

Amandus

Anders

Birk

Bror

Brage

Erik

Herman

Henrik

Iver

Jesper

Lasse

Martin

Marius

Morten

Mons

Nils

Rasmus

Tobias

Vetle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...