firemerkersmør Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Vi startet med Oscar begge to. Eller Edvard, og jeg trodde vi var enige om en av disse. Men nå begynner jo mannen min da.... "Hva med mer norske navn?". Forslag som Trym og Sondre. Jeg kan strekke meg til å vurdere Simen og Sindre, og det var i hans retning. Noen som har ideer til navn som begge kan bli fornøyd med?
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Artig, er en annen som skrev tråd lenger ned som hadde en Edvard og som nå skulle ha tvillinger, hvor den ene skulle hete Gustav. Jeg synes Edvard og Gustav passer perfekt. Simen er pinglete. Oscar er kjempefint.
MirandaC Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Er enig med mannen din ang norske navn, siden Gustav er jo ganske norsk, eller hvertfall nordisk. ;-) Eirik, Henrik, Sindre, Simen, Sondre er fine, norske navn. Liker også Nikolai, Kasper, Jesper, Tobias, Jonathan, men de blir litt for moderne i.f.t Gustav. Trym er ikke noe fint, liker ikke ''helt norske navn'', som Birk, Ask osv. Vetle? ^^,
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Hei. Jeg har en sønn som heter Edvard. Venter tvillinger snart, der gutten skal hete Gustav. Jeg synes dette er to flotte, sterke, sjarmerende og klassiske navn som står godt til hverandre. Dessuten liker jeg at bokstaven V går igjen i begge navnene. Vi tenkte også på Sigurd, Halvor, Vetle og Victor.
Synnøve_Solbakken Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Edvard er nydelig Syns ikke Trym passer så godt til Gustav. Sondre, Sindre og Simen passer bra, og alle er veldig fine. Andre forslag: Vegard Håkon Håvard Johannes Martin Erlend Sigurd Eirik Anders Gustav er forresten kjempefint
Castho Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Jeg synes ikke han mannen din er inne på noe. Jeg synes hverken Trym, Sondre, Sindre eller Simen passer til Gustav. Edvard liker jeg ikke. Oscar synes jeg passer fint. Andre som passer synes jeg: Amandus Anders Birk Bror Brage Erik Herman Henrik Iver Jesper Lasse Martin Marius Morten Mons Nils Rasmus Tobias Vetle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå