Gå til innhold

Lillebie !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere ??

Er du i gang med nytt forsøk, eller venter du ?

Håper sånn for dere...

Stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Gitte, så hygelig å høre fra deg :o)

Jeg er i gang med 3. forsøk nå, skal på kontroll i morgen, og ser alt bra ut skal jeg begynne på sprøyter på lørdag 21.02 :o) tiden snegler seg avgårde for i si det sånn :o) håper bare alt går etter planen og at jeg blir gravid som bestillt :o)

Hvordan er det med tvillingene dine ?

stor klem :o)

Skrevet

Å - så bra lillebie, kjempeglad for å høre at du er igang igjen. Spennende på kontroll imorgen da, men du får sikkert starte opp med sprøyter som planlagt :-) Da blir det vel uttak om en 14 dgrs tid. Håper at alt går som det skal denne gangen !!

Har du samme medisineringen som sist ? Eller er noe endret? Uansett, 3. gangen gjelder det - klisje, men denne gangen passer det å bruke den klisjeen :-) :-)

Jeg syns nesten det blir feil å snakke om min lykke her inne, når så mange strever... men alt er bra med de to små :-) Begynner å få skikkelig mage og er drøyt 18 uker på veg. Ordinær UL om en uke.

Snart er det DIN tur !!!

Klems

Skrevet

Gitte; så gøy at du venter tvillinger.J ruger på 2 egg selv - kom nylig hjem fra Nordica.Testdag om en uke.Gikk du på Prednisolon?

(Beklager å bryte inn,men ble så nysgjerrig)

Lykke til på kontr imorgen,Lillebie :-) Spennende tide fremover.Masse lykke til!

Skrevet

Endelig igang igjen lillebie:-))))))

Husker veldig godt hvordan tida sneglet seg av gårde under forsøk. Men den som venter på noe godt...

Jeg håper virkelig det er deres tur til å oppleve babylykken nå. Jeg og snuppa i magen krysser alt vi har nå. Blir spennende å følge dere denne gangen også. Håper det blir siste gang:-))))

Stoooor lykke til klem fra meg:-)))

Skrevet

Takk jenter :o) legger ut en liten oppdatering etter UL i dag !

Gitte: Så bra at alt står bra til med tvillingene! du må ikke tenke sånn, du er (var) en sliter som alle oss andre, og fortjenter all lykke du kan få :o) Tenk at du er 18 uker på vei allerede! kan tenke meg magen er stor :o) oppdater med etter ordinær UL da :o)

Jeg skal øke dosen fra 75 ie til 87.5 ie de første 5 dagene denne gangen! så 12,5 ie opp i dose :o) ikke så mye å skryte av, men håper det resulterer i ett ekstra egg kanskje :o) jeg har en venninne som skryter uhemmet av akupunktøren sin, og at hun har masse takkekort på veggen av barnløse par/prøverør par og jeg tenkte jeg skulle ringe henne i dag å se om hun kan " hjelpe litt til" :o)

Skrevet

Rose lykke til med ruginga, skal krysse alt jeg har for at det er deg denne gangen :o)

Pysekatten: det er jo snart ikke lenge igjen til jenta di kommer :o) er så glad på dine vegne :o)

Skrevet

Hei Lillebie. Unnskyld at jeg også bryter inn, men har tenkt å prøve akupunktur neste gang jeg også, men vet ikke om noen som driver med dette for at man skal bli gravid. Har du en link eller et navn på din?

Lykke masse til med forsøket ditt denne gangen!!

Skrevet

Hei igjen lillebie:-)))

Nei det er ikke så lenge igjen til ho kommer nå. Tida flyr så fort at det er nesten litt skummelt. Men kan nesten ikke vente heller. Har fremdeles vanskelig for å tro at vi virkelig har vært så heldige. Nå håper jeg på selskap fra deg inne på gravide slitere frem til termin:-)))

Er spent på å høre om UL din;-)))

Skrevet

Alt gikk fint på UL i dag, vært å hentet ut medisiner og er fit for fight!

Begynner som avtalt på lørdag :o) kjenner jeg er nervøs for at alt skal gå bra denne gangen, det å bli avbrutt har brent seg fast i minnet! men mest sannsynlig går alt bare fint:D

jeg har bare fått nr hennes, men jeg skal gi beskjed hvem hun er hvor hun jobber etc når jeg vet mere :o) (akupunktøren)

Skrevet

Så bra lillebie !! Da skal det stikkes fra lørdag, du skal se den lille doseøkningen gjør susen :-)

Rose39. Nei, jeg gikk ikke på prednisolon. Hadde et ganske standard kort-regime med kun sprøyter puregon 150. Men gikk på progestan til uke 12 i graviditeten pga en tidligere MA.

Ønsker deg masse masse lykke til med dine to egg- og testing neste uke :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...