Gå til innhold

i hvilken uke mistet dere og hvor fort ble dere gravide igjen???

*SmurfeMamma*

Anbefalte innlegg

jeg mistet når jeg skulle vært 7 uker... men hadde da blødd i 2 uker, så gyn. trodde jeg begynte å miste i uke 5....

hun sa vi kunne begynne prøvingen med en gang nå, så da gjør vi det:)

derfor lurer jeg på hvorfort dere ble gravide igjen etter deres SA????

Fortsetter under...

Litt forskjellig....Mistet i SA på julaften 2007, gravid igjen i mai, BO oppdaget sthans aften i fjor, ble gravid igjen før jeg fikk mensen, mistet første helgen i september i fjor... Gravid igjen nå.

Såh,ingen logikk til når jeg ble gravide igjen i forhold til når jeg mistet.

mistet i uke 18 i august. Gravid igjen i november. Ikke mistet igjen etter det så har stor tro på at det går bra denne gangen...

Leste ett innlegg fra deg på ett av de andre forumene med at du får skikkelig oppfølging når du blir gravid igjen nå, og det er kjempebra!!

Ønsker deg masse lykke til videre!!!

Annonse

• 4 uker senere...

Annonse

For tidlig fødsel av tvillinger, også 30nov08! (det varlitt sprøtt fru p..). Ble gravid igjen mars, 3 mnd etter. Var innstilt på å vente enda litt lengre,men helt plutselig ombestemte vi oss. 4 uker i dag.. ¨

Rart, skummelt, fint, uvirkelig på en gang..

• 3 uker senere...

Hei!

Jeg mistet i uke 12 - tvillingene sluttet å utvikle seg i uke 6, så var tilfeldig at det ble oppdaget på tidlig UL i uke 12, mest sannsynlig hadde det ikke blitt oppdaget før i uke 18 på oridnær UL.

De kalte det MA/BO (Missed abortion/Blighted ovum). Fostersekkene, morkake og livmor vokste som normalt med to døde embryoer inni fostersekkene. Kroppen min ville aldri ha oppdaget eller ordnet opp i det selv. Fikk utskraping lørdag 07 mars -2009.

Fikk mensen 1 gang og nå er jeg gravid på nytt - testet positivt i dag lørdag 25 april, nøyaktig 7 uker etter utskraping =)

Håper det går bra denne gangen!!!

Klems

Mistet en liten gutt i uke 19 rundt 11. februar i år. Fødte han og er nå 4-5 uker på vei igjen:) Har bare hatt en regelmessig mens etter den fødselen:) Håper virkelig det går bra nå.....krysser alt vi har:)

Jeg hadde infarktforandringer i morkaken, har en blodsykdom viser det seg, Antifosfolipidsyndrom, går på blodfortynnende og håper derfor alt skal gå bra:)

tusen takk for svar allesammen:)

jeg har nå gått inn i min 4 pp etter SAn jeg hadde 13.februar..:(

har hatt noen korte sykluser etter jeg SAen...

men nå går jeg på med nytt mot :)

gratulere så masse med spirene allesammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...