Mirasol Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Vi lurer på å lage et søsken til den lille poden etterhvert og vil gjerne at barna skal ha samme donor. Når reserverer man for neste forsøk? Venter dere til nr.1 er født eller reserverer dere før? Man kan jo selvfølgelig være i den situasjonen at det er få enheter igjen, men si man har litt tid på seg.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Jeg fikk med meg et skriv fra Nordica hvor jeg reservere sæd for fremtidig bruk. Jeg trodde jeg måtte reservere med en gang, men forstår det slik at en venter til barnet er født. Det holder sikkert plenty. Nå blir det uansett ikke så aktuelt for meg tror jeg, siden det kommer to på en gang her...
Mirasol Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. februar 2009 Har akkurat fått vite at det er ikke så altfor mange porsjoner igjen av donor, hm, tenke tenke, synes det er tidlig å reservere når jeg ikke har termin før i juni, men det hadde vært litt dumt også dersom det skulle bli tomt....får gå i tenkeboksen. Tar gjerne i mot flere råd Så moro med tvillinger, vet du hvilket kjønn de er?
callmebecka Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Vi ventet til jenta var en 3-4 måneder, men da var det desverre for sent....det var første beskjeden vi fikk. Ved å kontakte cryos direkte klarte vi å spore opp noen strå her og der i danmark, og kjøpte disse. (nå viste det seg senere at vi hadde fått opplyst feil donornummer, og den riktige donor var det ikke vanskelig å finne, vi kjøpte en 15-20 doser, husker ikke helt) Hvis dere er bestemte på samme donor til flere barn er det ikke noen vits i å vente, man vet aldri når donor slutter levere, og da kan det forsvinne fort, det er jo muligens flere enn dere som ønsker mer av denne... For meg var det veldig viktig med samme donor til begge/alle barna før nummer to kom til verden, nå betyr det null og niks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå