temine Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Har til nå brukt Pampers str 1 og 2. Størrelse 2 begynner nå å bli litt akkurat, så vi skal bevege oss over på str 3. Til min store forskrekkelse ser jeg jo at den str koster myyyyye mer enn str 2. Vi betaler nå 17-18 kr for en pakke, men for en pakke med str 3 må vi opp i 39, og det er ikke flere bleier i pakken. Ikke at det er verdens undergang altså, men jeg kan jo begynne å tenke litt over hvor jeg kjøper og hvor det er billigst i alle fall. Har hørt flere som kjøper store bokser, hvor??
Leonella777 Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Libero bleiene er billigst på Coop, Ica og Kiwi (På kiwi får du hver 4 liberopakke gratis) Pampersene er jeg usikker på , for jeg bruker ikke dem
Gjest mphs Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Akkurat nå er vel Libero bleiene billigst på Rema i store pakker. 1 kr stk Pampers på Rema 88 stk for ca. 70 kr Vi bruker for tiden mest Landlord bleien fra Rema. 56 bleier til 32 kr. Og så har vi noen pakker av Liberobleiene fra Rema i tilegg.
temine Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. februar 2009 Takk takk! Da blir det vel en Rematur:) Finnes Landlordbleiene fra 5 kg? Tenkte å gå over til coop sine bleier, hadde så god erfaring med de fra tulla, men de kosta jo det samme som pampers sine, da synes jeg liksom ikke det er så mye vits i å prøve å bytte merke.
Gjest mphs Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Mener de er fra 6 kg. Har ikke en pose hjemme akkurat nå. La alle bleiene fra posen opp på hylla i går og hev ut posen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå