Gå til innhold

et stille forsiktig hurra

mammatilleander ogPatrick

Anbefalte innlegg

har tatt 4 tester nå, tre veldig svake og en sterkere, men ikke like sterk som kontrollstreken...

måjo stemme at jeg er gravid da???? har masse stikkinger rundt eggstokkene, hadde det med den jeg mistet også, dritnervøs for at det samme skal skje med lille spiren, som den lille vi mistet:S noen som kan berolige meg??? er 4+4 i dag:)

Fortsetter under...

4 tester får duge ;) Og 4+4 da er vi vel cirka like langt? Jeg har foreløpig termin ca 23 oktober....

Jeg tok 2 tester en dag etter hverandre, cb digital er liksom grei,da slipper man å tolke streken i styrke...Den sier " gravid"... Og sa det jammen santen dagen etter også...

Vi to skal leke sammen lenge her inne tenker jeg. :)

Ang stikninger rundt eggstokkene så er det jo helt normalt...Og de du kjente forrige gang kan være det samme som nå: At spiren fester seg. Forrige gang glapp den dessverre,- om du var like tidlig da.....Men denne gangen sitter den fast skal du se.

Det er flere som mister en gang enn som mister to ...Kanskje litt å trøste seg med?

Dette skal gå bra, for vi må jo følge hverandre på veien! :)

tusen takk dere to:) håper spiren sitter for oss alle tre nå:) jeg mistet i ma 1 desember 08 (var da 12 uker) blitt gravid igjen etter første mens.... =) hååååååååper veldig det blir baby på min mors bursdag:)

jeg krysser alt som kan krysses for at det går bra med oss alle tre denne gangen:) det fortjener vi eller hva???=)

hvordan er formen deres jenter????

Annonse

hørtes ikke så ålreit ut med magetrøbbel..

hvordan så testene deres ut??? huff, er så redd dette er innbillning hvis dere skjønner hva jeg mener.. men har jo tatt 4 tester, erbare det at de ikke var sånn super tydelige som sist jeg var gravid.. men er jo ikke så langt på vei da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...