temine Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Mini klarer vanligvis å holde seg opp 1,5 time før han har behov for en dupp. I dag har han derimot blitt veldig sutrete og trett etter 45min-1 time, sovna før jeg har fått lagt han i vogna. Er dette vanlig? Har hørt om økedøgn, men ikke sovedøgn;)
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Har hatt det sånn her og. Nokre dagar sist veke ville han berre slappe av/sove "heile" tida. Og helst vere med mamma, pappa gikk og ann, men stakkar farmor som var på besøk var ikkje noke serleg. Ikkje skratta han sånn som vaneleg heller, berre litt glising og småbabling. Gikk over heilt av seg sjølv. Var litt rart ja. Men meinar å ha lest ein plass ein gong at dei små går gjennom mange "fasar", noko som kan forandre det vanelege mønsteret. Nyt roa du får du;)
temine Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 Ja, sitter å ser Lipstick jungle, drikker kakao og bare koser meg;)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Snupps holder vanligvis bare 1 time før hun må sove litt igjen hun, så her er det heeelt normalt, hehe.. Ganske digg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå