Gå til innhold

blødninger

mrsmir

Anbefalte innlegg

Hei!

endelig ble jeg gravid på 4 forsøk! men på søndag begynte jeg å blø noen timer, og hadde sterke menssmerter...

ble så redd og var skråikker på at det var en SA. Blødning gikk over etter noen timer og det kom litt brunt. I morges var alt over, leter etter litt håp. Kan det skyldes progynova? er frys forsøk...

5+2 i dag

trenger noen trøstende ord..

Fortsetter under...

Heia!

Jeg har også blødninger av-og-på blødninger.. mine er lyserød/rosa.. på lørdag hadde jeg ett tørk rødt frisk blod, men har ikke sett noe til det siden... Vi er omtrent likt i løypa (5+0 i dag jeg)

Flere jeg har "snakka" med sier at dette er normalt.. spesielt ettersom vi går på progynova (og progestan)...

Skal bli godt å se den lille på tidlig UL... når skal du ivei?

Vi må ha trua på at det er vår tur nå =)

Annonse

Hei, jenter... Jeg blødde i natt og i dag..men brunt med bittesmå "biter" i...kom en svart klump i dag...Er 5+3 i dag..(beklager detaljene). Jeg regner med toget er gått for meg da jeg satt inn bare ett egg... Skal inn på UL i morgen...gruer meg... Grene og kastet opp hele dagen....

hei gizmo :)

uff, det hørtes ikke noe særlig ut, har hatt litt brunt i dag jeg å. Men i dag har jeg en litt "gi faen" holdning. Det skal gå denne gangen!

Håper det går bra på ul, vi satser på at alt er toppers!

forstår godt tristheten din, hadde det slik på søndag og mandag, skal krysse fingrene for deg!

masse lykke til!

klem :)

Tydeligvis mange som blør litt her.

jeg har "spottet" i over 1 uke nå. Alt fra lysebrunt til mørkebrunt og til friskt blod. Ikke enorme mengder, men det kommer litt i trusa, og av og til når jeg tørker meg.

Går også på Progesteron og Progynova. Vi var på UL i går, var da 6+6 og der var det et bankende hjerte :-)

Så løpet er ikke kjørt!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...