fostermor*stolt mamma* Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 i tillegg til Cyclogesten som skal gi et best mulig klima i livmoren for eggene. så holder jeg magen varm hele dagen og har varmeteppe på natta. Vet ikke om det ligger noe i det men kan være verdt et forsøk..... jeg fryser i allefall ikke for tiden:D
Fatu Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Kanskje et dumt spm, men hvorfor er det bra?
fostermor*stolt mamma* Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 jeg for min del gjør det for å holde musklene i magen/livmoren varme og avslappede. som ved et varmt bad liksom.. fikk bricanyl tabl. påuttaks dagen så det ligger nok noe i det:) Min lille måte å holde eggene trygt beskyttet inni magen min:D
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Vil bare si at dere ikke bør overdrive bruk av varmeputer osv. Det er ikke bra hvis det blir for varmt inni der. Det skaper ikke noe bra miljø. Eggene trives best med normal kroppstemperatur. Masse lykke til jenter !!!
Mamacita Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Enig med Gitte, det sies jo faktisk at man skal unngå veldig varme bad i starten av svangerskapet også...
hegeno Skrevet 16. februar 2009 #7 Skrevet 16. februar 2009 Jeg fikk faktisk beskjed etter innsetting om at varmeflaske var bra frem til uttak, men etter innsetting skulle man unngå varmeflaske, men gjerne holde seg varm på magen ..... jeg passer på å ha på ulltrøye og har t.o.m. kjøpt et par ullboxere. (Kari Trå har noen deilige noen:) For ifølge kinesisk medisinsk er det intet som gror og spirer dersom det er kaldt
MK73 Skrevet 16. februar 2009 #8 Skrevet 16. februar 2009 Etter mitt forrige uttak, i oktober, brukte jeg ulltrøye det meste av tida, både i rugetida og da jeg ble gravid. Tror ikke jeg brukte varmeflaske i rugetida, men de første ukene etter at jeg ble gravid hadde jeg endel kramper og ville ikke bruke mer paracet enn nødvendig, så da hadde jeg av og til en halvvarm varmeflaske på magen i senga om kvelden. Passet på at det ikke ble ubehagelig varmt. Ulltrøye er deilig i vinterhalvåret, det kan anbefales. Det finnes gode trøyer som ikke klør i det hele tatt. Devold har også noen gode ullboxere til damer, jeg fikk til jul, de kan også anbefales. Lykke til med ruginga, Rose!
mrsmir Skrevet 17. februar 2009 #9 Skrevet 17. februar 2009 heia, under ruginga brukte jeg varmeflaske på kveldene, samt ullundertøy og babyklister + en dose positve tanker.Fikk positivt resultat 7.02.09, så satser på at det holdt og at den holder seg der frem til oktober! lykke til, alt er verdt et forsøk!
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 17. februar 2009 #10 Skrevet 17. februar 2009 Sniker meg til å svare her. Varmeflaske skal bare brukes fram til innsetting. Den skal ihvertfall ikke brukes på magen etter. Jeg brukte ikke varmeflaske etter innsetting. Satt på kurs med teppe over meg og hadde vanskelig for å holde på varmen. Frøs konstant og dette fortsatte første halvdel av svangerskapet. Nå er jeg 27 uker på vei og er konstant varm hele tida. Kle dere godt og ikke frys på bena. Lykke til:-))))
Rose69 Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 18. februar 2009 Pysekatten venter jente i mai, så flott at det lyktes for dere!! Ha et flott svangerkspa videre :-) Klem
Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 18. februar 2009 #12 Skrevet 18. februar 2009 Tusen takk Rose39:-)))) Nå venter jeg å se deg inne på gravide slitere om få dager. Kos deg med ruginga og masse lykke til:-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå