Gå til innhold

Luksus-"problem" ang soving, baby 8 uker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, lillebror i heimen er født 29.12, og er 8 uker nå. Han er en god gutt, som stort sett BARE spiser og sover. Han sover så utrolig mye, at jeg nesten blir litt bekymret, skal det være sånn?

Da storesøsteren hans var baby sov hun knapt, så det kan være jeg bare ikke er vant med en slik "luksus", men er det vanlig at babyer på 8 uker sover opp til 20 timer i døgnet?? Han har en våkenperiode på ettermiddagen og kveldinga, ellers sover han altså stort sett :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var også sånn, han sov seg igrunn gjennom de 3 første mnd..hehe.. Du skal nok bare nyte det så lenge det varer. :-)

Skrevet

Hehe ja, får bare nyte det i grunnen :D

Skrevet

Jeg har ei datter på snart 11 uker, og vi har det akkurat slik som deg. Hun er et skikkelig dovendyr. Hun sov hele nattet uten å få mat da hun var 2-3 uker og nå sover hun fra 19- 19.30 til 7-8. Hun sover også gjerne 3-4 timer fra ca 10-11 om dagen og gjerne en time rundt kl 17.

Da hun var nyfødt lurte jeg også veldig på om det var normalt å sove så mye. Men i og med at hun var blid og fornøyd så var vi også veldig fornøyd. Tror bare det er helst de som gråter mye man hører om!

Vi må bare nyte at barna våre er fornøyd!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...