Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille på 7 uker har vært så uheldig å få RS-viruset. Hun har vært riktig så dårlig med hoste og surkling med mer. Vi har vært på barneakutten på Ullevål og tatt tester. Etter nesten en uke med saltvann og forstøvingsmaskin er hun på bedringensvei. Gjennom hele sykdomsforløpet har hun vært i rimelig godt humør, smilt når hun har vært våken, men ellers sovet utrolig mye.

Nå når hun er nesten helt frisk derimot er hun utrolig sutrete. I løpet av sine 7 uker har hun vært en fantastisk rolig og blid baby. Nå sutrer hun nesten vert våkne sekund.

Er det noen som har opplevd det samme?

Fryktelig trist.

Vet ikke hva som skal til. Hun er mett, tørr og surkler ikke. Ligger på fanget og er ikke for varm eller kald, har smokken sin som hun elsker og all min oppmerksomhet. Jeg dikker og koser og gjør alt som normalt får henne til å smile og gurgle. Likevel bare gråter hun og ser riktig så trist ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er det samme her. Jenta mi på 6 mnd ble lagt inn i helga med RS-virus/Bronkiolitt. Virker mye bedre nå men sutrer konstant. Hun er mer sutrete nå enn da det sto på det verste på sykehuset. Hun får fortsatt saltvann på forstøvermaskin.Hun spiser ikke så mye enda så mulig hun er sulten men ikke helt klarer å få i seg mat. Legen sa også at veldig mange kan få halsbetennelse/ørebetennelse i tillegg, så mulig det er derfor ? Jenta mi var i hvert fall litt rød i halsen da vi reiste hjem.

I stad ga jeg frøkna en paracet fordi hun hadde sutret konstant siden vi sto opp og da sovnet hun etter 20 min.

Skrevet

Snuppa mi fikk RS-virus da hun bare var 3,5 uke gammel.

Var alvorlig syk og var på intensiven 2 ganger i løpet av den tia vi var på sykehuset (10 dager).

Nå er hun 11 mnd og har sliti masse med luftveiene siden. Astma å sånn har hun fått å.

Men sånn i forhold til humøret har hun alltid vært blid da.

Oxo når hun hadde rs-viruset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...