Gå til innhold

Åååh, jeg er avhengig av Lypsyl....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vært godt å slippe å ha på det hele tiden..

Men med en gang jeg slutter så blir leppene mine kjempetørre..

Trenger tips til å slutte med det....

Skrevet

Jeg brukte Lypsyl i seks måneder, og fikk noe jeg kalte "næringslag" utenfor leppene. Var på en måte et ekstra lag utenfor leppene. Da jeg sluttet med Lypsyl, sprakk dette "næringslaget" opp og leppene så ikke ut! Så måtte begynne igjen.. Har dessverre ingen tips, men prøv å bruk det gradvis mindre..

Skrevet

Har prøvd å bruke det gradvis mindre men da blir de bare tørre igjen.. Jeg har hørt at Lypsyl ødelegger de naturlige fuktighetsgreiene i leppene, men veit ikke om det er sant....

Uff har brukt Lypsyl i maaaaaaaange år..

Skrevet

Dette skjer med alt man tilfører på huden. Sammen hvis du bruker bodylotion å vil slutte med det. Da blir man knusktørr...

Har ikke noen andre tips å komme med enn å prøve å gradvis redusere tilførselen.. Vinteren er vel kanskje heller ikke den riktige årstiden å slutte på;)

Skrevet

Jeg brukte og mye lebbepomade for en tid tilbake, men ble lei av å altid sjekke jeg hadde en med. Så begynte å bruke 8 hour cream fra Elizabeth Arden morgen og kveld, og var da så fuktig etterhvert på leppene at de ikke trengte noe mer.

Skrevet

Jeg brukte Lypsyl i mange år og aldri igjen!

Nå bruker jeg Blistex hver kveld og er aldri sår på leppene:o)

Gjest Mammamoms med prinsesse
Skrevet

Lypsyl bruker jeg ikke, for den gjør at du blir avhengig av den!

Jeg har brukt en fra ACO som jeg kjøpte på apoteket, men nå har de desverre sluttet med den. Vet ikke helt hvilken jeg skal kjøpe neste gang. Men jeg er litt avhengig av ekstra fuktighet på leppene gjennom vinteren uansett.

Jeg vil anbefale deg å gå på apoteket og spørre hva de har å anbefale deg. Så får man heller være villig til å betale litt mer enn hva en Lypsyl koster.

Skrevet

Det er fordi lypsylen er stappfull av mineraloljer!

http://www.kk.no/289283/som-smurt

KK har testet den (og mange andre leppomader) Lypsyl er verstingen! Jo mer du bruker, dess mer må du bruke nettopp fordi den ødelegger huden!

Nei kjøp deg en leppomade uten mineraloljer! (og nb! husk at mineraloljer kan staves på mange forskjellige måter; paraffinum, vaselin osv.. til og med de super flotte Aloe vera produktene til forever living har mineraloljer i seg- OGSÅ leppomaden dems... )

• 8 måneder senere...
Skrevet

Jeg har lipgloss uten mineralolje, og man slipper flassende tørre lepper :)

lipglossen min er litt seig på leppene, men resultatet er veldig fint :)

Om noen er intr. kan de sende meg brev, så kan jeg fortelle merket :)

Skrevet

Kjøp leppekremen til Biotherm isteden, da slipper du å smøre deg hele dagen. Det var den som berget meg fra "lypsylavhengigheten". Nå smører jeg leppene morgen og kveld, og kanskje en ekstra gang hvis jeg er forkjølet, og det er det!

Skrevet

Jeg var også superavhengig for mange år siden. Ble skikkelig rastløs hvis jeg ikke hadde den innenfor rekkevidde til enhver tid.

Så for å slutte begynte jeg å smøre vanlig fuktighetskrem på leppene istedetfor og klarte gradvis å ha Lypsilen lengre og lengre unna.

Kjøpte en liten reiseflaske med Nivea som jeg hadde i veska.

Det går men det er hardt.

Skrevet

Prøv Mary Kay sin satin lips! =) Koster 338 kr, med en leppe scrub, og en leppe balsam!

Kjenner flere som har vært avhengig av lypsyl som begynte med dette. Og de bruker bare den her 2 ganger i uka ca =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...