Maya_1 Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Prøver her også; trenger reiseseng, så kompakt og lett som mulig (under 5 kilo, har hørt om noen som bare veier 2-3?), og bør kunne brukes til de er 2-3 år. Noen tips?
Maya_1 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 20. februar 2009 Får sitere meg selv om det skulle være noen andre som er ute etter det samme senere Funnet den perfekte sengen : Deryan reisetelt for baby. 3,5 kilo, kan brukes opptil 4 år og koster bare 750,- kroner på angelbaby.no Har ikke prøvd den selv enda, men har hørt flere som er veldig fornøyd med den.
Lykkeliten123 Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Er det bare meg som syntes reiseteltet ser litt lite og pinglete ut? Jeg leter også etter en lett reiseseng, men jenta mi som nå er 8 mnd er veldig aktiv. Er den stor nok uten at det vil virke litt klaustrofobisk? Fant en fra Ted et eller annet, men den var svindyr! Noen som har erfaringer å dele med seg?
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 24. mars 2009 #4 Skrevet 24. mars 2009 Dette lurer jeg også på, derfor DYTT!!
pusseluskan Skrevet 25. mars 2009 #5 Skrevet 25. mars 2009 Babybjørn har en fin seng som veier 5 kilo. Jeg er litt tvilsom til disse veldig lette sengene,tenker på stabilitet osv. Etterhvert begynner jo de små å klatre og klyve...
nesnuppa Skrevet 13. mai 2011 #6 Skrevet 13. mai 2011 Jeg har Deryan Reisetelt å er bare kjempe fornøyd med det. Det er kjempe holdbart og har tålt en hel masse. Sønnen min på snart 4 år bruker den enda. Min veier bare 2kg og er lett å ta med seg. Annbefaler den på det sterkeste. :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå