arena Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Hei, vet det er svart på mange ganger, men finner ikke de mailer igjen nå, jeg trenger tips ang en trille vi kan ha m til syden. Mine krav er: Legge ned ryggen, med skjerm, helst bevegelige forhjul, lettest mulig, minst mulig. Takker for tips! (",)
❤lille stjerne❤ Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Carena easy er vel en mye brukt "sydentrille" med de kravene du nevner innfridd. Ellers er det mange som sverger til Maclaren trillene, disse kjenner ikke jeg til. Det kommer litt an på hvor mye du skal gå og på hva slags underlag der du er på ferie. Vi har nettopp kjøpt oss en Carena free for å ha med oss til syden. Den er riktignok ikke helt bitteliten, den er mer som en lett og enkel sportsvogn. Men den har noen fordeler synes jeg: -Den har en god kalesje som gir mer skygge enn de fleste småtrillene. -Den har litt større hjul, jeg liker ikke paraplytrillehjul. -Den har litt bedre plass for ungen, hun nærmer seg halvvannet år. -Den kan brukes f.eks som sovevogn i bhg senere. -Håndtaket kan snues med et klikk så man kan velge hvilken vei ungen sitter. Praktisk ved sterk sol, vind ol å kunne snu.
Dime Skrevet 18. februar 2009 #3 Skrevet 18. februar 2009 Hei! Vi har maclaren xt trille. Den anbefaler jeg på det sterkeste. -Ryggen kan legges helt ned, kan derfor brukes fra de er spedbarn og frem til de ikke behøver vogn lengre. -Taket har en egen solskjerm, pluss at taket kan trekkes nesten helt ned til beina hvis du ønsker det. -Den er veldig behagelig å kjøre -Den kan slåes helt sammen slik at den er lett å ta med seg overalt. -Den veier lite. Det eneste minuset er at den er veldig dyr, men den er absolutt verdt det.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Signerer Dime!!! http://www.biteringen.no/produkter/barnevognerutstyr/maclaren/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå