Gå til innhold

Nå kjenner jeg liv fra utsiden. Andre?

Anbefalte innlegg

I går morgest når jeg lå og skulle våkne, lå jeg med en hånd på magen og boink! Der kjente jeg han jammen meg igjennom magen. Flere ganger hilste han på meg sånn.

Jeg har vært på helge besøk med mamma og når jeg ropte på henne for å kjenne stoppet han opp ja. Var nok pappa som skulle få kjenne nestegang og det fikk han i går kveld. Så utrolig morro. Rett neden for navlen min noen cm under.

Dette ble jeg veldig glad for å kjenne, blir så ekte :D

Fortsetter under...

Hei!

Jeg og kjenner liv på utsiden, har gjort det 2,5 uke nå. Så utrolig herlig! Først var det bare langt nede på magen, men nå i det siste er sparkene/slagene mer overalt, og det kjennes at babyen vokser seg sterkere for hver uke. Jeg bruker å dytte litt tilbake jeg, føler at den lille vil ha respons, hehe... :)

Er 18+1 idag tror jeg.

Gjest VerdensHeldigsteMamma

Samme her! =) Lå i sengen i morges, og syntes at sparkene var såpass harde at jeg la hånden på magen for å kjenne - og jaggu kjente jeg det tydelig på utsiden. Mannen min la sin hånd på magen etterpå, og han ble også belønnet med et lite dult <3<3<3 Er ca i uke 18.

Annonse

Jeg kjente på utsiden i går morres!!!! Lå på ryggen og kjente tydelige dunk. Men mine babyer vil ikke sparke til pappa sin hånd, er bare mamma sin som gjelder! hehe Og jeg som har vært så lei meg for at jeg har morkaka på framvegg som tar det meste av sparkene. Det var sååååå deilig asså!! Har kjent så vidt litt inni magen fra uke 11.. men absolutt ikke hver dag. Men i går var det så godt og kjenne det skikkelig! Det er noen inni der jo!!!!! :D

Har faktisk kjent litt liv lenge, husker ikke når det startet (dumt å ikke notere seg sånne små ting).

Men nå kjenner jeg det kraftigere, men kun jeg får kjenne det ra utsiden. Mulig en sjenert baby? eller full av "farsk"?

Time vil show!

Ps. er i uke 21

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...