sillaob Skrevet 16. februar 2009 #1 Del Skrevet 16. februar 2009 hei, lurer på om det er flere aprilmammer fra tiller (trondheim) og omheng her? og om vi kankje skal prøve å få til et BIM-treff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esin Skrevet 17. februar 2009 #2 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg bor på Tiller. Har veldig lyst til å treffe andre aprilmammaer fra samme område siden jeg nylig har flyttet hit. :-) Jeg har termin 22. april og er selv 84-modell. Dette er min første. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sillaob Skrevet 17. februar 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 17. februar 2009 Kjempe bra;) er selv 87 modell og har ternin 19 april;) er sykemeldt så jeg har god tid til kafe besøk;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esin Skrevet 24. februar 2009 #4 Del Skrevet 24. februar 2009 Er det ingen flere enn oss to? Synes det er litt rart at det ikke er flere.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fomle somle Skrevet 24. februar 2009 #5 Del Skrevet 24. februar 2009 bor på ranheim jeg da, men er også sykmeldt så har masse med tid;) og tar ikke lange tiden til å kjøre til tiller;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fomle somle Skrevet 24. februar 2009 #6 Del Skrevet 24. februar 2009 hei... prøvde å skrive privat brev til deg, men d gikk ikke... tenkte kanche du ville ta en kaffe en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnhild:) Skrevet 24. februar 2009 #7 Del Skrevet 24. februar 2009 Hei skulle egentlig være med på treff før vinterferien her..men hadde en tre åring hjemme med oppkast:( Jeg bor på Heimdal men har ikke Termin før 8 mai da..To gutter som er 2,5 og 3,5 så dette er min 3:) Er 82 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esin Skrevet 26. februar 2009 #8 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg er sykemeldt på fredager og vil gjerne møte andre i samme situasjon. Synes det går litt tregt med treffene også for oss med aprilmager så kunne godt tenkt meg en cafétur jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fomle somle Skrevet 26. februar 2009 #9 Del Skrevet 26. februar 2009 er jo fredag imorgen:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskesara81 Skrevet 6. mars 2009 #10 Del Skrevet 6. mars 2009 Her er enda en april mamma fra Tiller. Har lagt ut en tråd på treffsidenen, men fikk lite respons der... Jeg er født i 81, har en gutt på snart 4 år og Har termin 12 april. Vil gjerne bli kjent med flere aprilmammaer på Tiller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sillaob Skrevet 8. mars 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 8. mars 2009 ja, litt rart det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå