tesseliten Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Ja sikkert helt idiotisk spørsmål men jeg lurer på om dere gir de små vann? Vesla mi får grøt og når hun blir tørst så ammer jeg, har gitt henne vann noen ganger. men det kommer fort ut igjen:) Koker dere vanner først evt?
lykkelig<3 Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 hei! jeg har gitt snuppa mi vann fra 4 mnd, da vi begynte med grøt. jeg kokte vannet frem til hun var 6 mnd. det er nok mange meninger om dette, men jeg gjorde det slik da. viktig at en gjør det som er naturlig for en selv har jeg funnet ut. jeg har slitt med å få i snuppa mat, men med litt vann mellom skjeene går det mye bedre. og det sies jo at barn som drikker vann når de er små, vil drikke mye vann videre i livet, og det er jo bra!
tesseliten Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. februar 2009 Gullet spiser grøt som bare det:) Funnet ut det at hvis grøten er god og varm så vil hun lettere ha den enn hvis den begynner å bli kald og lunken, så sier "blææ" også kommer det i retur:) Men har liksom aldri tenkt over at jeg burde gi henne vann, men men.. da begynner vi med det i dag:)
Lillepusen-78 Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Vi ga lillegutt vann for første gang i går. Han er 4,5 mnd. Vi kokte det og gav med skje. Han gapte stort og svelget så fint. Er vant med skje, for han får tran med det. Han får bare morsmelk ennå, og har aldri fått flaske. Gir dere andre vann på flaske?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå