Gå til innhold

Noen som har vogn med SMÅ hjul foran og STORE bak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at det er kommet mer og mer av dette nå. Og lurer på om det er noen med erfaringer?

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, jeg har bugaboo, og den har små hjul framme og store bak. Er ei kjempegod vogn! Nå på vinteren setter jeg på andre hjul framme - vinterhjul - for å trille lettere.

Skrevet

den jeg har sett på, tror jeg ikke det går an. Må jeg ha ei anna vogn til vinteren da?:S er de veldig vonde på vinteren?

Skrevet

Jeg ønsker meg Emmaljunga Xerox 360! Så sinnsykt og. Den har stooor plass og er utrolig lett å trille. Emmaljunga Nitro er akkurat samme vogna, men der kan man ikke vende håndtåket.

Skrevet

Jeg har ei venninne som har bugaboo å forbanner det vogna! Hun kommer ikke fram noe sted det ikke er bymiljø. Kommer det litt snø sier hun at hun likegodt kan drite i å gå ut hun måker jo bare vei med de dritt hjula. Og kanskje det verste av alt er at hun mener at jentungen ikke får plass så mye lenger i den da hun er litt lang for alderen og hodet går over kalesja i sportsdelen......

Jeg selv har 3-hjuling med store hjul hvor jeg kan låse det forran og er super fornøyd!

Annonse

Skrevet

På den jeg har sett på kan de små hjulene foran låses.

Så da kan den altså funka allikevel?på vinteren mener jeg..

HI

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor store de større vinterhjulene er, men veldig mye større kan de ikke være. Ett av problene jeg har sett med disse vognene er at de blir sittende fast i hull og renner på fortauene. Rett og slett bråstopp fordi hjulene er for små til å komme over. I Oslo er dette problematisk da fortauene ikke akkurat er i tipp topp stand og det er mange renner fra takrennene som krysser fortauene. For ikke å snakke om trikkeskinnene!

Skrevet

blir så sinnsykt usikker, altså :S

HI

Skrevet

Får du 2-4 cm snø som er fuktig på vinteren så hjelper det ikke å kunne låse de små hjulene der. Jeg personlig synes det er mye penger å legge på barnevogn når man kanskje må kjøpe en ny fordi hjulene er for små.

Se deg rundt etter noe annet!

Skrevet

Alle vil ha fancy vogner med enda mer fancy hjul, og alle klager på snøen!

Hvorfor???

Svaret er jo så enkelt. Er bare å bruke hvilken som helst vogn med hvilke som helst hjul i samme faen hvor mange centimeter med snø, og svaret er Gå og kjøp dere SKI!!!

Neida, ikke lang, lange ski, men ski som kan settes på hvilken som helst vogn med hvilke som helst ski, og ikke er de dyre heller:

http://www.fruitandjuice.de/kiwaski-kinderwagenski-a-3121.htm

Hvorfor plages, når man i stedet kan le av de uten ski :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...