Gå til innhold

akupunktur i Trondheim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal prøve igjen.... To forrige gikk endte med sa uke 24 og 19. Vil prøve ALT for å få det til å sitte denne gangen. Trenger derfor hjelp; kan noen anbefale akupunktør i Trondheim? Andre tips og råd mottas også med stoooooooor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Huff, Kjempe trist å lese at du har mistet to ganger:( Helt forferdelig!

Jeg kan anbefale en kjempe dyktig akupunktør som heter Lars Børke. (han samarbeider med fertilitetsseksjonen v/st.olavs- forskning på området).

Jeg har selv hatt ett mislykket prøverørsforsøk, dette uten aku.behandling. Også har jeg blitt gravid to ganger, kombinasjon akupunktur og prøverør. Flere av mine venninner/ bekjente har slitt med å bli gravide og eller slitt med å holde på fosteret. De fleste har fått behandling hos L.Børke. Hver og en har blitt gravide:) En av dem slet med at hun mistet og mistet, etter beh. hos Lars har hun fått ei nydelig lita tulle:) Det må jo bare ligge noe i d! Jeg har så vanvittig troen på akupunktur!

Nr hans er: 90092597 (hils fra Lone;)

www.boerke.no

Håper så inderlig at dere lykkes!

Masse lykkeønskninger fra meg:)

Skrevet

Tusen takk! Fikk det navnet fra senteret sist - husker det da jeg så det. Sitter litt langt inne å ringe til ivf for hvert minste spørsmål.... Vet du om det er vanskelig å få time og hvor mye det koster?

Skrevet

Tror du får time samme uka om du vil.. Også er han ganske fleksibel ift at man kanskje ikke rekker å komme før etter jobb o.l. Ta deg en tlf:) Så fnner dere sammen ut når det er mest lønnsomt å starte ift syklus, prøverør eller lignende.. Han er utrolig koselig:) Lett og prate med, og man får følelsen av at han virkelig bryr seg. Tror han ligger på en 300-350 pr beh, men så koster den første timen litt ekstra, mener at jeg betalte kr. 550. Da bruker han litt tid på å gå igjennom historien din+ at du får den første aku.beh.

Skrevet

Jeg har ringt!!! Har avtalt første time så nå er det bare å krysse fingrene. Vet at det kan gå - har verdens fineste fireåring sittende ved siden av meg til tross for at han er rød under nesa og feberblank i øynene i dag. Og vil bare se kaptein sabeltann. Ser jeg han på gata en gang vet jeg jammen ikke hva jeg gjør.....

Skrevet

hehe:) har ettpar gjenngangere her i huset oxo. vurderer å invistere i hodetelefoner.....

God bedring til den lille sjørøver`n din:)

Krysser fingrene for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...