Gå til innhold

Erfaringer med planlagt KS på Riskhospitalet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jag har søkt om planlagt KS och mötte JM för en samtale för några veckor sedan. Jag ska möta lege om noen uker då JM mente det ikke var behov for ytterligare samtal med JM då jag var 100% bestämd att jag ville ha KS. Jag har inte hørt om andra som haft planlagt KS på Riksen men har fått uppfattningen om att de aldrig prøver tvinga dig till vaginal fødsel. Då jag fødde mitt första barn gick jag på förberedande kurs på Riksen och jordmødrene sa tydligt att de inte tvingar någon. Det samtal jag hade med JM nu gick ok och hon var förstående. Har du varit på samtale??

Hei

Nei, jeg har ikke vært på samtale ennå. Har bare fått fødeplass. Jeg er ikke kommet så veldig langt, så tenkte jeg skulle vente til over 12 uker i alle fall. Hvor langt er du på vei/ når har du termin?

Jeg har tidligere hatt et planlagt KS, men dette var på et annet sykehus. Er 95 % sikker på at jeg ønsker KS denne gangen også, så jeg håper at prosessen blir god. Jeg håper også veldig på at barselavdelingen er bedre enn der jeg fødte sist.

Har termin juni/juli månadsskiftet. Jag sände ett mail till føden på Riksen och de satt upp en time för samtal med jordmor direkt. Barseltiden med mitt första barn på Riksen var en väldigt fin upplevelse. Personalen är helt fantastisk bra, iallafall de ag hade runt mig, och jag har inget negativt att säga alls. Det enda möjliga minuset är att man delar rum med en till och det kan ju vara slitsamt om det är liv på nätterna. Men allt i allt var det en fin upplevelse. Väldigt profft!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...