010808 og 200312 Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 har dere måttet gi masse smaksprøver før barna har likt maten, eller likte de maten med en gang? har prøvd noen glass her, men hun liker ikke de i det hele tatt.. er det masse forskjell fra merke til merke? her har vi bare prøvd nestle sine..
Michka Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Prøvde en stund her før hun likte de, plutselig så løsnet det.. Men jenta mi liker nesten bare Hipp sine, de er litt tynnere i konsistensen og ikke klumpete, og bedre på smak synes eg! Men dette varierer jo fra person til person..
Michka Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Prøvde en stund her før hun likte de, plutselig så løsnet det.. Men jenta mi liker nesten bare Hipp sine, de er litt tynnere i konsistensen og ikke klumpete, og bedre på smak synes eg! Men dette varierer jo fra person til person..
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 Her gikk de ned på høykant :-) Vi startet med 4 mnd. glassene med potet og gønnsaker. De var bare sånn passe populære, men 6 mnd. glassene med kjøtt gikk rett ned :-) Kalkun, kylling, kvalv og kjøttsaus er spesielt populært. Vi bruker kun Nestle! Frk. Solstråle er 6mnd.
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Anbefaler Pasta penne med grønnsaker fra Hipp og en annen med skinke og nudler og grønnsaker.Også Hipp. De fleste bebiser jeg kjenner har hatt disse som favoritt, inkl min.
Michka Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Signerer, Pasta Penne og Nudler går ned på høykant her, og en med gulrot mais og kalvkjøtt, også fra Hipp...
010808 og 200312 Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 16. februar 2009 tusen takk for tips! bare å komme seg til butikken da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå