Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Hei.. Kunne du tatt en liten titt på meg? Lurer på når jeg blir gravid.. Når EL kommer denne syklusen.. Så lurer jeg litt på hvordan det går med jobben til min mann. Blir det permittering tror du? Jeg er født 30.01.72 Min mann er født 08.08.84 Vår sønn er født 12.07.07. På forhånd takk
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 16. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 16. februar 2009 * dytter *
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2009 * dytter *
monca*84*j12 Skrevet 18. februar 2009 #4 Skrevet 18. februar 2009 Mars virker som en bra mnd, om du tester pos eller blir gravid er jeg usikker på.. Hvor i syklusen er du nå? Nærmer du deg el? får tallet 17 i hode, men det blir jo nesten rein gjetting.. Men mulig el dag 17 altså.. Jeg trur kanskje det blir en gutt til, og mulig en jente senere... Jeg er litt usikker på mannen din altså.. muligheten er til stede, men får ikke noe klar følse ¨på dette.. så her kan det gå begge veier.. lykke til
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 18. februar 2009 Takk for svar.. Er på syklus dag 16 dag.. har ennå ikke testet positiv EL-test, så derfor jeg lurte.. Enda en gutt ja.. Da slipper jeg kjøpe helt ny garderobe.. Mannen min er i anleggsbransjen. De har fått beskjed om at det blir permitteringer om arbeidsmengden ikke øker.. Håper han slipper permisjon.. Hva driver jeg med? Kommer jeg til å jobbe med det samme resten av tiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå