J79mbaby08 Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Har en baby på 3.5 mnd som jeg fullammer. Er et par kilo fra der jeg begynte da jeg ble gravid. Vil gå ned mer i vekt men det skal jo ikke gå ut over melka da .. Hva med dere,hvor mye spiser dere om dagen?
LilleBjella Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 spiser ikke mer mat enn vanlig, men syyyyykt mye søtt. Har et helt enormt søtsug. Har gått ned det jeg gikk opp som gravid, men kunne tenkt meg å ta av et par, tre kilo likevel. Men tenker jeg har god tid. Legger i hvert fall ikke på meg, så bør ikke være noe sak å gå ned noe når jeg slutter å spise så mye drittmat.
frk-fryd Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Spiser mat som vanlig, men dessverre mye mer godterier... Har gått ned alt etter graviditeten, og står nå stille. Men hadde trengt å gå mer ned i vekt. Hadde sikkert holdt å kutte godterier. Jeg spiser 4 brødmåltider om dagen med to skiver hjemmelaget grovbrød og melk, og så sunn middag.
Gjest Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 jeg blir veldig dårlig av søtt nå jeg :S selvom jeg også har et enormt søtsug.. så må jeg bare holde meg unna.. spiser havregrynsgrøt kokt på vann til frokost. med kanel og et par rosiner, utover dagen så spiser jeg ris og tunfisk med litt wok. knekkebrød med leverpostei. epler, pærer, bananer, kyllingfileer (uten skinn) ørret (som typen fisker nammenamm ) og fullkornspasta å masse vann og litt sånn blåbærjuice for antioksidanter
Mjølkekua Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Jeg spiser ganske mye egentlig og jeg tror jeg står på stedet hvil med 5 kg. for mye.. Spiser 3 brødskiver til frokost og lunsj og en stor middagsposjon. Av og til spiser jeg kveldsmat - 2 skiver med brød. Drikker forresten mye melk også, noe som sikkert ikke er bra for vekta. Og selvfølgelig....alt for glad i søtt om dagen, men denne uken skal jeg skjerpe meg. Tenkte å begynne å trene igjen også..
Tigerbabe Skrevet 16. februar 2009 #6 Skrevet 16. februar 2009 Jeg spiser massse!! Forrige gang gikk jeg ned altfor mye i vekt, nå holder jeg meg stabilt på det jeg pleier å spise, men spiser dobbelt så mye som før, brødskiver, lunsjkaker, sjokolademelk, middager, kveldsmat, dessert..kaffe, juice, melk osv osv -alt går ned... Legger virkelig ikke på meg når jeg ammer, MEN -da jeg sluttet å amme forrige gang, da la jeg på meg..Så det er kanskje greit å ha gode vaner mens man ammer....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå