AnonymeAnine Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 sønnen min på snart 8 mnd har hatt grønnaktig avføring en stund. Avføringen er fast og fin i konsistens og grønnfargen er mørk, noen ganger nesten brun. Han spiser bra og er i god form men er det noen som vet hva dette kommer av?
gravid1709 Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 hørt at avføringa kan forandre konsistens,lukt eller farge når det er noe tenner på vei.
Promp Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Høres ut som tannbæsj. Min første fikk det når det var tenner på gang...
tesseliten Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 min lille er snart 5 mnd, og sånn avføring har hun også til tider, ganske fast, grønn, nesten brun til tider. Også sikler hun som en gal om dagen, men det er vel litt tidlig å få tenner eller?
La vita è bella <3 Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 Snuppa mi er slapp og ikke helt i form i dag (bruker bestandig å være strålende blid, men ikke i dag) og hun hadde gressgrønn bæsj både i går og i dag. Lurer på om det er tenner på vei, ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå