To under Skrevet 16. februar 2009 #1 Skrevet 16. februar 2009 Jenta vår våkner opp til flere ganger om natten. Det har hun egentlig gjort hele livet, men nå er det nok litt vanskeligere på grunn av tenner og sykdom. Jeg har troen på en mild skrike- kur (for hun slutter som regel å gråte en liten stund etter jeg har gått ut), men blir usikker og vil ikke prøve nå som jeg ikke vet helt hvorfor hun gråter. Jeg vet vel selv "svaret" men blir snart gaaaal (av søvn mangel) og kjenner jeg blir litt irritert på alle de som ser på skrike- metoden som "skrekk- avenning" Hvordan er samlivet deres da? Null søvn, null sex og bare krangling? Eller er det bare jeg som tåler dårlig lite søvn??
Marit82 Skrevet 16. februar 2009 #2 Skrevet 16. februar 2009 Hei du. Jeg har ei skikkelig tullhøns om natta. Hun har sovet MASSE i vår seng , men vi bestemte oss for å legge henne på eget rom i egen seng . Det var 4 dager med masse hyling og skriking , men veldig stae foreldre som fikk det til Den såkalte skrekkmetoden. Den hjalp!. Men så ble hun syk her for en tid tilbake , å da fikk vi beskjed om å ikke la henne sove alene pga høy feber, så da ble det 3 netter i mamma og pappas seng. Så tilbake på eget rom i egen seng, gikk fint en uke, før hun sakte men sikkert laget spetakkel igjen. Å nå er hun værre en noen gang , vil ikke legge seg i egen seng på kvelden ( har alltid lagt seg i egen seng) , sovner tilslutt men våkner etter 1 - 2 timer, å gråter . Men må pent legge seg seg ned igjen. Sånn går det utover hele natta. Her er det snakk om gråte økter på 1-2 timer. Men fra 02-03 sovner hun skikkelig i egen seng og sover til morgenen. Men alt frem til da er jo et helvette. Vi er på dag 2 idag. Sex? Hva er det? Eneste jeg har er lite søvn , sursamboer og ei datter med trasige uvaner............ Altså jeg har prøvd mye, for jeg var redd noe plaget henne skikkelig. Men hveeeeeer gang hun kom over til meg , bare kom i armene mine sloknet hun.,. Så tydelig at her er ei som ikke vil ligge i sengen sin alene. Søvn må man ha!! Så jeg er like hjelpesløs som deg.
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #3 Skrevet 16. februar 2009 Min våkner stort sett en gang på natta for flaske enda, noe som er helt greit. Jeg er sterkt imot skrikekurer og barn skriker alltid for en grunn uansett alder.. Det finnes mange mange gode "kurer" som ikke innebærer skriking, rundt omkring på nettet! Lykke til
Har to herlige gutter! Skrevet 16. februar 2009 #4 Skrevet 16. februar 2009 jeg skjønner deg!!! Likt som vi har hatt det og har det, og etter han begynte i bhg var det et mareritt men stakkar han slet jo med mase inntrykk drømmer etc.... det jeg har gjort i det siste er at jeg står og stryker han på stumpen eller i håret og så lister jeg meg ut..han gråter da også men så gjør jeg det samme etter litt og litt igjen..tilslutt gråter han mens han enda ligger nede og så litt mer kos så sovner han...på natten gjør jeg det samme men nå 4 netter på rad våkner ha kvart på fire så da tar jeg han bare inn i vår seng(det er nå pga vi er dårlige og jeg orker ikke skrik lite søvn etc) men begge deler skrikekurer der man venter 5,10 osv har fungert her ,men det gjør også der jeg står inne og hjelper han å sovne mens jeg koser han o håret. Lykke til er slitsomt gosh men så er de så søte om dagen
Anonym bruker Skrevet 16. februar 2009 #5 Skrevet 16. februar 2009 les på denne siden... http://www.ringblomst.no/ på den plakaten står det tips hva du kan gjøre for å få barnet til å sove uten skrik.... alle metodene er etter *ekspertene* fy fy...men vi gjør d å han sover som en prins:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå